מלכיאלי: "אם אל על עומדת מאחורי ההסתה – תג המחיר הוא החרמת החברה"

    איתי גדסי 4 Comment on מלכיאלי: "אם אל על עומדת מאחורי ההסתה – תג המחיר הוא החרמת החברה"

    "מפלגת ש"ס נושקת לכיוון של 10 מנדטים לקראת הבחירות הקרובות" כך אומר ח"כ מיכאל מלכיאלי בראיון לאיתי גדסי ב'מהדורה המרכזית' | על יחסי אגודת ישראל ודגל התורה: "הם ילכו יחד בבחירות הקרובות" | על הקואליצה: "לא נשרוד יותר מחודש"

    ח"כ מיכאל מלכיאלי צילום: פלאש 90
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בצל שאלת ההליכה לבחירות ופירוק הממשלה, התראיין היום (ראשון) ח"כ מיכאל מלכיאלי (ש"ס) ל'מהדורה המרכזית' בהגשת איתי גדסי. מלכיאלי שוחח על יכולת שרידות הממשלה במצב הנוכחי. מצבה של ש"ס בסקרים וסאגת טיסת אל על בערב שבת האחרון.

    על ריח הבחירות המתקרבות לכנסת: "מאד קשה לקיים ממשלה צרה המבוססת על 61 חכי"ם, קיומה של ממשלה בשנה רביעית במצב הזה מורכבת מאד, אין להשוות לשנה הראשונה של הממשלה. להערכתי, אפשר לשרוד אולי חודש בסיטואציה כזו, לא אופתע אם נקום לבוקר של קואליציה אחרת, היו דברים מעולם"

    מצבה של ש"ס עפ"י תוצאות הבחירות לרשויות: "מספר האזרחים שהצביעו ש"ס בבחירות לפני כשבועיים וחצי הרי שש"ס עומדת על 8.5 מנדטים לכנסת, כאשר מוסיפים את הרשויות אשר לא נספרו כמו מועצות אזוריות, מועצות ערביות כמו גם רשויות של התקיימו בהן בחירות כמו הישוב רכסים ועוד, הרי שש"ס עומדת במקום מצויין,

    זה נכון שיש שינויים בין הארצי למקומי אבל זה לשני הצדדים כך שהנושא מתקזז" עוד אמר מלכיאלי: "ש"ס כיום עפ"י המספרים נושקת ל10 מנדטים".

    על היחסים בין אגודה לדגל: "הערכה שלי כי דגל התורה ואגודת ישראל ירוצו יחד בבחירות הקרובות"

    על סערת אל-על והנוסעים החרדים: "במידה ויתברר כי חברת אלעל עומדת באופן ישיר מאוחרי השיימינג המכוער נגד הציבור החרדי – חייב להיות כאן תג מחיר משמעותי, כולל החרמה של החברה". מלכיאלי קרא להנהלה להתנצל: "אני קורא מכאן להנהלת חברת אל-על לטובתה ולטובת האמינות שלה בעיניי הציבור החרדי – להתנצל! זה לא ראוי ולא מכובד"



    4 תגובות

    מיין תגובות
    1. 4

      מי נוסע עם אלעל? סתם יותר יקרים. והיחס לחרדים גרוע מאוד, בעיקר לנוסעים עם ילדים, אני כבר 15 שנה גר בלונדון וטסתי עם אלעל רק פעמיים זה הספיק לכל החיים.

    2. 3

      100 אחוז צריך לעשות לזה סוף לא מספיק המחירים המופקעים ואח"כ עוד מתלוננים

    3. 1

      רק פרייאר טס אל על כמה שתשלם הרבה כך יהיה לך יותר עוגמת נפש טוסו איזיג'ט זול מאוד ותביאו אוכל מהבית ולא את המנת קרב שנותנים באל על
      מנסיון