התגובות לנתניהו: האחריות על בנט, זנדברג: מינית איש ציני וחסר ניסיון

    איתי גדסי No Comments on התגובות לנתניהו: האחריות על בנט, זנדברג: מינית איש ציני וחסר ניסיון

    שרים במפלגת הליכוד מגבים את ראש הממשלה על מינוי לשר הביטחון. באופוזיציה תוקפים: "נתניהו שמדבר בחרדת קודש על תיק הביטחון זה אותו אחד שמינה אדם ציני וחסר ניסיון לתפקיד הנכבד,

    בנט ונתניהו צילום: פלאש 90
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לאחר הכרזת ראש הממשלה בנימין נתניהו הערב (ראשון) על מינוי לשר הביטחון של מדינת ישראל, בנוסף, לתיקי החוץ, הבריאות, הקליטה והעלייה. בליכוד תומכים בנתניהו ובאופוזיציה מתקיפים. הערכות כי תיק החוץ יינתן לשר במפלגת הליכוד.

    שרת התרבות והספורט מירי רגב: "ראש הממשלה דיבר מתוך דם ליבו. כך נראה מנהיג אחראי ואיכפתי שביטחון מדינת ישראל ואזרחיה עומד לנגד עיניו ולא פוליטיקה. זה אכן חוסר אחריות מצד חברים בקואליציה להפיל ממשלת ימין כל כך טובה. אני מקווה שההיגיון ינצח ולא האגו".

    שר המדע אקוניס בתגובה להודעת רה"מ: "האחריות לקיום ממשלת הימין על כתפיהם של בנט וכחלון. ראש הממשלה היטיב לבטא את הצורך בהמשך קיום הממשלה בעת הזאת. שר המדע אומר שאת המשבר המיותר הזה אפשר לפתור במהירות באמצעות החלטה אחראית על השארותם בממשלה עד סיום הכהונה לפי חוק בנובמבר 2019.

    יו"ר המחנה הציוני, אבי גבאי: "בטחון ישראל הוא באמת הדבר החשוב ביותר. עירבוב של פוליטיקה ובטחון הביא לפגיעה בבטחון תושבי הדרום.

    בדיוק בגלל זה ישראל צריכה ללכת לבחירות מיידיות. אפשר להחליף את הממשלה הזאת בממשלה שתדאג באמת לבטחון, ומאמינה באמת שאפשר לשנות".

    יו״ר מרצ, ח״כ תמר זנדברג, בתגובה לנאום נתניהו: "הצביעות של נתניהו בעודו מדבר על חשיבות תיק הביטחון זועקת לשמיים. זהו אותו נתניהו שרק לפני שנתיים מינה לתפקיד הרגיש הזה אדם ציני חסר ניסיון ואחריות רק בשל שיקולים של שרידות פוליטית וגם כעת משחק בתיק הזה לצורכי תעמולת בחירות. חוסר האחריות האמיתי הוא לתת לנתניהו להמשיך בתפקידו כראש ממשלה אחרי שהפך כל פרט בחיינו לסחר מכר פוליטי והפך את הקיטוב וההסתה לתוכנית עבודה".



    0 תגובות