בנט ושקד יתנו הצהרה מיוחדת: הערכות: יכריזו על התפטרותם

    איתי גדסי No Comments on בנט ושקד יתנו הצהרה מיוחדת: הערכות: יכריזו על התפטרותם

    השרים בנט ושקד תכננו כבר להתפטר מהממשלה לאחר הפסקת האש מול חמאס. אך התפטרות ליברמן נתנה תקווה כי בנט יתמנה לשר הביטחון. הערכות הם כי לאחר הכרזת נתניהו, בנט ושקד יתפטרו מהממשלה

    צילום: פלאש 90
    16:43
    28.03.24
    קובי פינקלר No Comments on המל"ל מזהיר: סיכון מוגבר לישראלים במדינות עוינות

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שר החינוך ויו"ר הבית היהודי נפתלי בנט ושרת המשפטים איילת שקד, הודיעו הערב (ראשון) כי מחר הם יכנסו מסיבת עיתונאים מיוחדת בה ימסרו הצהרה מיוחדת. ההערכות במערכת הפוליטית כי לאור סירובו של נתניהו להעביר לידי בנט את תיק הביטחון, יכריזו שרי הבית היהודי על התפטרותם מהממשלה.

    בהחלטת הקבינט המדיני-ביטחוני על הפסקת האש מול חמאס בתום הסבב המהיר והאינטנסיבי, לה התנגדו השרים שקד, בנט, אלקין וליברמן. כבר אז תיכננו בנט ושקד להתפטר מהממשלה לאור הרפיסות הביטחונית כהגדרתם. המעשה שטרף את הקלפים הוא התפטרות שר הביטחון אביגדור ליברמן, נתן לבנט הזדמנות לשנות את התפיסה הביטחונית לה הוא מייחל זמן רב.

    לאור הודעת ראש הממשלה בצורה חד משמעית כי הוא ממנה את עצמו לשר הביטחון, ככל הנראה מחר יכריזנפתלי בנט  על התפטרותו מהממשלה.

    בסביבת שר החינוך אומרים: כי בנט לא מעוניין כלל להתמנות לשר החוץ, הוא בא רק בשביל תיק הביטחון ולא לשום תפקיד אחר. העניין הוא להשפיע על התפיסה הביטחונית.

    היום ראש הממשלה אישר שוב את המינוי של אלי בן דהן לסגן שר החינוך.



    0 תגובות