הקיצוץ במשרד הבריאות: ליצמן: "הרס מערכת הבריאות"

    איתי גדסי No Comments on הקיצוץ במשרד הבריאות: ליצמן: "הרס מערכת הבריאות"

    סגן שר הבריאות יעקב ליצמן מתנגד ליוזמה לקיצוץ בתקציב הבריאות, ליצמן: "אני שב וקורא לשר האוצר ולראש הממשלה (שר הבריאות) להחריג את צרכי הבריאות מחרב הקיצוץ התקציבי ואף להביא להגדלת התקציב לבריאות"

    19:28
    24.04.24
    אבי יעקב 1 Comment on קוגל או נשק חם? הדרישות של הרב ברושויסברגר לגיוס בצה"ל • צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לאור החלטת משרד האוצר לאשר קיצוץ רוחבי בכל משרדי הממשלה, במטרה לממן את תוכנית השוואת הפנביות של כוחות הביטחון והמשטרה לגמלאי צה"ל בעלות כוללת של 22 מיליארד ש"ח. סגן שר הבריאות ח”כ יעקב ליצמן מגיב היום (ראשון) לתוכנית: "מדובר בהחלטה חמורה שתפגע אנושות בבריאות אזרחי ישראל. מחיתי נחרצות בפני רה”מ והשרים על הקיצוץ הצפוי והבהרתי כי זה עלול להביא להרס מערכת הבריאות בישראל".

    יבטל את כל ההישגים: "הקיצוץ הצפוי, הגדול ביותר בשנים האחרונות, יביא לפגיעה עד כדי ביטול של התכניות שנועדו להבטיח טיפול נאות באוכלוסיה. ביניהם – התכנית להורדת העומסים בחדרי המיון, התכנית לצמצום הזיהומים, התכנית לשיפור השירות בפגיות, קיצור תורים בהתפתחות הילד ועוד".

    עוד הוסיף ליצמן: "הבהרתי לראש הממשלה כי צרכי הבריאות של אזרחי ישראל הולכים ועולים, לצד העלייה בתחלואת החורף שהחלה והצורך להתמודד גם עם הסיכונים להתפרצויות בתחלואת חצבת ושפעת. אני שב וקורא לשר האוצר ולראש הממשלה (שר הבריאות) להחריג את צרכי הבריאות מחרב הקיצוץ התקציבי ואף להביא להגדלת התקציב לבריאות".



    0 תגובות