התפרצות החצבת: ב'מעייני הישועה' משלימים חיסונים לילדים

    בנצי לייזרוביץ No Comments on התפרצות החצבת: ב'מעייני הישועה' משלימים חיסונים לילדים

    ילדים הבאים להתאשפז בבית החולים, ואינם השלימו את כלל החיסונים הנצרכים, צוות בית החולים משכנע את המשפחה להשלים לילד את כלל החיסונים הנצרכים לטובתו ולטובת השוהים לצידו

    פרופ' אלי סומך, מנהל אגף הילדים. ומחלקת ילדים.

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יוזמה חדשה במחלקת הילדים במעייני ישועה: איתור ילדים עם פיגור בתכנית החיסונים והשלמת חיסונים בעודם במחלקה ולקראת שחרורם מבית החולים.

    פרופ' אלי סומך מנהל אגף הילדים: "חלק גדול מהנדבקים בהתפרצות 'החצבת' הנוכחית נדבקו בשל דחיית חיסוני השגרה אם בשל טרדות היום יום, אם בשל עומס כבד בטיפות החלב וחלקם בשל חששות לא מבוססים על תופעות לוואי ואף החלטה לדחות את החיסון עד שהילד כביכול 'יגדל ויתחזק'".

    אנו מנצלים את הזמן בו הילדים מתאשפזים בשל סיבה כלשהיא לצורך בירור אודות ביצוע החיסונים של הילד, וכאשר אנו מזהים פיגור משמעותי בתכנית החיסונים אנו מדברים עם המשפחה על חשיבות החיסונים ומבהירים להורים בין היתר כי דחיית החיסון מסכנת את התינוקות דווקא בתקופה בו הוא או היא נזקקים להגנה בפני המחלות המדבקות".

    בתיאום עם לשכת הבריאות בתל אביב מציעים ב'מעיני הישועה' להורים להשלים את החיסונים לקראת שחרורם מבית החולים בתנאי כמובן שמצבם הרפואי מאפשר זאת.

    עוד אומר פרופ' אלי סומך: "בשל התפרצות החצבת אנו שמים דגש בראש ובראשונה על השלמת החיסונים כנגד חצבת. בין היתר אנו גם מחסנים גם תינוקות בני 9-12 חודש בחיסון לחצבת מאחר שהם מתגוררים באזור עם שיעור גבוה של מקרי חצבת תוך הסבר כי יהיה צורך לחזור על החיסון בגיל שנה.
    "אנו מאמינים כי כבית חולים קהילתי שאנו צריכים לזהות את הצרכים המיוחדים של מטופלינו ולסייע להם לשמור על בריאותם".

     



    0 תגובות