החוץ לליכוד הביטחון לנתניהו; הבית היהודי: זו ממשלת שמאל

    איתי גדסי 1 Comment on החוץ לליכוד הביטחון לנתניהו; הבית היהודי: זו ממשלת שמאל

    המתח הפוליטי בין ראש הממשלה לשר החינוך הולך וגואה. התוכנית של ראש הממשלה: להעביר את תיק החוץ לשר בכיר בליכוד, תיק הביטחון יקח נתניהו. הבית היהודי: אם תיק הביטחון לא ימסר לבנט, אין טעם בהמשך ימיה של הממשלה, זו ממשלת שמאל

    יכריעו את עתיד הממשלה. בנט וכחלון צילום: פלאש 90
    0:01
    26.04.24
    הרב אייל אונגר No Comments on ניצול החיים – ההכנה הטובה למתן תורה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    המלחמה על הבחירות: ראש הממשלה עושה הכל בכדי לא לבחירות, אך עדיין  החוסר סימפטיה האישי לשר החנוך נפתלי בנט, היא זו שתוביל לבחירות ככל הנראה. מול הדרישה החד משמעית של שר החינוך ומפלגתו, תיק ביטחון או בחירות. ראש הממשלה מנסה ללהט כאקרובט פוליטי על, בין לגרום לנפתלי בנט לוותר על תיק הביטחון כאחריות לאומית לבין לא לתת לכחלון תירוץ ללכת לבחירות. בכל אופן קואליציה של 61 חכי"ם בשנת בחירות אין לה הרבה סיכויים לשרוד.

    נכון להיום ממה שנראה, תיק החוץ יעבור לשר בכיר בליכוד ככל הנראה ישראל כץ, ותיק הביטחון יקח נתניהו. המסר לבנט יהיה: עכשיו שאני שר ביטחון שאתה סומך עליו, למה לך לפרק את ממשלת הימין הכי ימנית שהייתה אי פעם?

    כניסיון לשדר עסקים כרגיל וכשר ביטחון שכבר בתפקיד, ראש הממשלה ושר הביטחון בנימין נתניהו בדרך לפגישות עבודה בקריה בתל אביב עם הרמטכ״ל היוצא איזנקוט, עם הרמטכ"ל המיועד אביב כוכבי ועם ראש השב״כ נדב ארגמן.

    מלשכת רה"מ נמסר: ראש הממשלה בנימין נתניהו יחליט על מינוי שרים בימים הקרובים.

    איילת שקד הגיבה לשאלת הבחירות שבפתח: "היום או מחר ראש הממשלה יחליט אם ללכת לבחירות או לא. אם הולכים לבחירות – זה צריך להיעשות במהירות האפשרית. אני מאמינה שנתניהו ימשיך להיות ראש הממשלה גם אחרי הבחירות. אני מקווה שהבית היהודי תהיה המפלגה החזקה ביותר לצדו, כמפלגת ימין אידיאולוגית. אבל זה תלוי במספר המנדטים שנקבל".

    נפתלי בנט ומשה כחלון, כבר עובדים יחד במערכה מול נתניהו. הם תיאמו כבר תאריך בחירות שהוח להם. נתניהו צפוי להיפגש הערב עם שר האוצר וככל הנראה יקיים מסיבת עיתונאים בשעה 20:00 בקרייה. לאור הביקורת הציבורית הקשה שהולכת וגואה כנגד תפקוד ראש הממשלה בסבב מול חמאס, מבינות השותפות הקואליציוניות שזה הרגע הנכון ללכת לבחירות ולא לתת לנתניהו את ה-40 מנדטים עליהם חלם.

    מהבית היהודי נמסר: הודעת נתניהו על איוש משרד החוץ לא משנה מאומה.  זוהי ממשלה שנקראת ימין ועושה שמאל.  ללא הטלת משימת שיקום הביטחון על בנט, יש לגשת לבחירות מיידיות. הממשלה היא ממשלה עם מדיניות שמאל: קריסה בהרתעה מול חמאס, אי פינוי חאן אל אחמר, מדיניות רפה כלפי מחבלים ומשפחותיהם לאחר פיגועי טרור. ללא מסירת תיק הביטחון לבנט על מנת לחלץ את ישראל ממשבר האמון הבטחוני הקשה בו היא מצויה, אין טעם בקיום ממשלת שמאל. לציבור נמאס להצביע ימין ולקבל שמאל.



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      עכשיו גם ביבי זה שמאל? חחחח. בנט אתה מאבד את זה… מעניין כמה זמן עוד אנשים יבלעו את השטות הזאת שכל מי שלא בא למישהו בטוב מייד מתויג כ"שמאל"