נתניהו: "לא נכון ללכת לבחירות"

    איתי גדסי 1 Comment on נתניהו: "לא נכון ללכת לבחירות"

    ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר לחברי הממשלה היום, כי לא נכון לילך כעת לבחירות, כשברקע המצב הבטחוני מתוח | נתניהו הזכיר את ממשלות הימין ב-92' וב-99' שנפלו ולאחריהם קמו ממשלות שמאל

    נתניהו צילום: הדס פרוש, פלאש 90
    20:34
    28.03.24
    אבי מימרן No Comments on אבי מימרן במונולוג כאוב: "מדינה קומוניסטית או מדינת היהודים"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר בפתח ישיבת הממשלה: "בימים האחרונים אני שוחחתי עם כל ראשי הקואליציה, הערב אפגש עם שר האוצר כחלון, בניסיון אחרון למנוע את הפלת הממשלה. בתקופה ביטחונית רגישה זו לא צריך ולא נכון ללכת לבחירות".

    נתניהו הוסיף ואמר: "אנחנו גם זוכרים היטב מה קרה כשגורמים בתוך הקואליציה הפילו את ממשלות הליכוד ב-1992 וב-1999, וקיבלנו את אסון אוסלו ואת אסון האינתיפאדה. צריך לעשות כל מה שניתן לעשות כדי להימנע מחזרה על הטעויות הללו".

    בהמשך, דיבר נתניהו על שאר ענייני היום ואמר: "זה זמן מה שאנחנו משוחחים עם ידידינו האמריקנים על המדיניות החדשה של הממשל הנוכחי באו"ם. ביום חמישי עדכן אותי שגריר ארה"ב בישראל, דיוויד פרידמן, שארה"ב החליטה להצביע נגד ההחלטה המסורתית שמגנה אותנו על היותנו ברמת הגולן, וזה אכן קרה. אני רוצה להודות לנשיא טראמפ ולשגרירה היילי על ההצבעה החשובה והצודקת הזאת, שתואמת לחלוטין את המדיניות שלי – ישראל תישאר ברמת הגולן תמיד, ורמת הגולן תישאר תמיד בידינו".

    "ביום חמישי ערכנו רעייתי ואני ביקור תנחומים אצל משפחתו של סא"ל מ', גיבור ישראל, מטובי בנינו. אנחנו פגשנו משפחה אצילית ופטריוטית, שמרומם את הרוח לראות אותה, ואני חושב שכל אזרחי ישראל צריכים להיות גאים בגיבורים כאלה ובאנשים כאלה".



    1 תגובות

    מיין תגובות