"טיסת ההסתה": "העליהום על החרדים שגוי; לא קיבלנו שירות"

    עמית דניאל 1 Comment on "טיסת ההסתה": "העליהום על החרדים שגוי; לא קיבלנו שירות"

    עדויות מטיסת ההסתה שעברה על 400 נוסעים בסוף השבוע, מעלות תמונת מצב עגומה במיוחד: "זה התחיל בשקרים והמשיך בחוסר שירות ועונשים קולקטיביים"

    יהודה שלזינגר
    16:43
    28.03.24
    קובי פינקלר No Comments on המל"ל מזהיר: סיכון מוגבר לישראלים במדינות עוינות

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    טיסת השבת של אל על וההסתה שנגרמה בעקבות התנהלותה של החברה. העיתונאי יהודה שלזינגר, הכתב הפוליטי של "ישראל היום", היה על הטיסה וכשהתפרסמו טענות לפיהן הנוסעים החרדיים בטיסה התנהגו בצורה לא נאותה, הדך שלזינגר את הטענות וטען כי בידיו תיעודים רבים המוכיחות כי לא הונפה יד אחת ולהיפך, השירות שניתן על ידי חברת התעופה היה מביש.

    בריאיון לבצלאל קאהן ב"מהדורת הבוקר", אמר שלזינגר: "שיקרו וערבבו אותנו קודם ההמראה. אני קורא את העדויות של הדיילות שמתפרסמות וטוענות שבשל מזג האוויר הם נתקעו. 400 נוסעים הצליחו, למרות מזג האוויר, להגיע בזמן והם לא?".

    שלזינגר תוקף את ההסתה כלפי החרדים ואומר: "צילמתי שעות במטוס ולא ראיתי חרדי שמכה דייל. אם כבר, דייל לקח לי את המצלמה והחזיר לי. גם הנוסעים החרדים וגם החילונים כעסו על הצוות".

    הוא מספר: "נתנו לנו עונשים קולקטיביים, נוסעים לקחו ארוחת בוקר לבד. כשפתחתי את האתרים במוצאי שבת, חשכו עיני. דיווחים על אלימות כביכול והתפרצות לתא הטייס מצד נוסעים חרדים, דבר שלא היה ולא נברא".

    על השהות בשבת באתונה, סיפר שלזינגר. "היינו בשבת באתונה בשני מלונות שונים. הפסדתי שלא הייתי בקבוצה עם הגרש"ב סורוצקין שגם היה על המטוס. שמעתי שהם עברו חוויה מדהימה של התרוממות הרוח במהלך השבת".

    בהמשך התכנית שוחח קאהן עם חי גלאם, גם הוא מנוסעי טיסה 002 מניו יורק. הוא סיפר: "העליהום נגד הנוסעים החרדים מיותר. לא היו עימותים פיזיים בין הדיילים לנוסעים. היו רק ויכוחים. הדיילים לא ידעו לעדכן אותנו כלום. היינו בחוסר וודאות. גם לא חילקו לנו ארוחות".



    1 תגובות

    מיין תגובות