ליצמן לנתניהו: "מתנגד לקיצוץ במשרד הבריאות"

    איתי גדסי No Comments on ליצמן לנתניהו: "מתנגד לקיצוץ במשרד הבריאות"

    מוסיף לאווירת הבחירות: סגן שר הבריאות יעקב ליצמן שוחח עם ראש הממשלה בנימין נתניהו והביע את התנגדותו לקיצוץ במשרדו לטובת שכר השוטרים והסוהרים: "פגיעה אנושה במערכת"

    ליצמן צילום: פלאש 90
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    סגן שר הבריאות יעקב ליצמן שוחח עם ראש הממשלה בנימין נתניהו והודיע לו כי הוא מתנגד נחרצות לקיצוץ במערכת הבריאות במסגרת הצעת המחליטים של משרד האוצר להעלאת שכר השוטרים והסוהרים.

    "ההוצאה הציבורית לבריאות בישראל היא הנמוכה במערב ויש לפעול להגדילה. קיצוץ בעת הזאת, עם תחילת תחלואת החורף והעלייה בעומסים במחלקות, יוביל לפגיעה אנושה במערכת. הקיצוץ הצפוי, הגדול ביותר בשנים האחרונות, יביא לפגיעה עד כדי ביטול של התכניות שנועדו להבטיח טיפול נאות באוכלוסיה. ביניהם – התכנית להורדת העומסים בחדרי המיון, התכנית לצמצום הזיהומים, התכנית לשיפור השירות בפגיות, קיצור תורים בהתפתחות הילד ועוד".

    עוד אומר ליצמן: "בנוסף – בנסיבות אלה לא תתאפשר חתימה על הסכמי הייצוב עם קופות החולים ויוקטן הסיוע לבתי החולים הציבוריים שהיה צפוי להיחתם בימים אלה, בהם אסותא אשדוד ושערי צדק. לצד הקיצוץ בתקציב צפוי קיצוץ גם בשכר ובכוח אדם בשירותים אותם מספק המשרד. קיצוץ זה יביא לביטול התכנית לייצוא קנביס רפואי, קיצוץ בשירות המזון הארצי, במערך בריאות הציבור ועוד".

    סגן שר הבריאות שוחח בנושא עם ראש הממשלה וקרא לשר האוצר וראש הממשלה לפעול להגדלת התקציב לבריאות במקום לקיצוצו – "צרכי הבריאות הולכים ועולים לצד העלייה בתחלואת החורף שהחלה והצורך להתמודד גם עם הסיכונים להתפרצויות בתחלואה. אני קורא לשר האוצר ולראש הממשלה לפעול בדחיפות להגדלת התקציב לבריאות ולבטל את הקיצוץ", אמר.



    0 תגובות