פורום ראשי הקואליציה לא יכונס; ישיבת שרי הליכוד התבטלה

    איתי גדסי No Comments on פורום ראשי הקואליציה לא יכונס; ישיבת שרי הליכוד התבטלה

    בדרך לבחירות: פורום ראשי הקואליציה וישיבת שרי הליכוד לא יכונסו היום | השרים בנט וכחלון מושכים לבחירות ובש"ס אומרים: "לא מתנגדים ללכת לבחירות אך אין לנו בעיה להמשיך את כהונת הממשלה"

    נתניהו צילום: הדס פרוש, פלאש 90
    8:48
    29.03.24
    קובי פינקלר No Comments on עשרות חיילים סורים נהרגו בתקיפה המיוחסת לישראל

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    על רקע המשבר הקואליציוני החריף, עם התפטרותו של שר הביטחון אביגדור ליברמן, דרישות שר החינוך נפתלי בנט והמלצות שר האוצר משה כחלון ושר הפנים אריה דרעי, לא יכונס היום פורום ראשי הקואליציה.

    גורמים בליכוד מוסרים כי גם ישיבת שרי הליכוד שהיתה אמורה להתקיים הבוקר, כמדי יום ראשון, התבטלה.

    כזכור, בשישי נפגשו ראש הממשלה בנימין נתניהו ושר החינוך נפתלי בנט במטרה ליישר את ההדורים. לדברי שר החינוך בנט ראש הממשלה הסכים להעביר אליו את תיק הביטחון אך הוא נחוש ללכת לבחירות.

    במפלגת הליכוד נמסר אתמול: "אנו דוחים את דבריו של בנט – אין סיבה ללכת לבחירות ואסור להפיל את ממשלת הימין. בנט חייב לגלות אחריות ולא לתת יד להפלת הממשלה שיכולה לכהן עוד כשנה".

    ראש הממשלה נתניהו ציין שיתייעץ היום (ראשון) עם ראשי הקואליציה באשר להמשך כהונת הממשלה.

    השרים כחלון ובנט אמרו אתמול כי ללא שינוי מהותי, ביום רביעי מפלגותיהן יצביעו בעד פיזור הכנסת. בכירים בש"ס אמרו אתמול: "תנועת ש"ס לא מתנגדת לבחירות. ש"ס מוכנה ללכת לבחירות בכל מועד, לאחר ההישגים המצוינים שהשיגה בבחירות לרשויות המקומיות. אולם, אם ראש הממשלה רוצה להמשיך עם הממשלה הנוכחית, ש"ס תתמוך בכך".



    0 תגובות