סקר חדש: בני גנץ משנה את המפה הפוליטית; הליכוד צונח ל-26 מנדטים

    איתי גדסי 1 Comment on סקר חדש: בני גנץ משנה את המפה הפוליטית; הליכוד צונח ל-26 מנדטים

    האם הצטרפותו של הרמטכ"ל לשעבר, בני גנץ, תשנה את המפה הפוליטית? סקר חדש קובע: המחנה הציוני ישמור על מקומו בעוד שהליכוד יפסיד ארבעה מנדטים | הסקר המלא

    גנץ צילום: הדס פרוש, פלאש 90
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    סקר שנערך הערב מצביע על שינויים במפת המפלגות, מסקרים קודמים, אך לא הרבה ממספרי המנדטים בהם מחזיקים המפלגות היום.

    הסקר שנערך על ידי מנו גבע ומינה צמח לחברה "החדשות", מעלה כי לו הבחירות היו מתקיימות היום ולמפלגת "המחנה הציוני" היה מצטרף הרמטכ"ל לשעבר, בני גנץ, היתה זוכה המפלגה ב-24 מנדטים, כפי שיש לה היום. הליכוד היה צונח ל-26 מנדטים, יש עתיד היתה עולה במעט ל-14, הערבים היו מקבלים 12, הבית היהודי היתה נכנסת עם 9 מושבים, ש"ס עם 7, "כולנו" עם מספר זהה לש"ס, יהדות התורה עם 6, ישראל ביתנו עם 6 גם כן, אורלי לוי אבקסיס עם 5 ומרצ עם 4.

    המצב היה שונה, על פי הסקר, אם בני גנץ לא היה מצטרף למחנה הציוני. הליכוד היתה נשארת עם 30, יש עתיד היתה גורפת 18, המחנה הציוני היתה צונחת ל-12, מספר זהה למפלגות הערביות, הבית היהודי עם 10, "כולנו" עם 8, ש"ס עם 7, ישראל ביתנו, אורלי לוי אבקסיס ויהדות התורה עם שישה מנדטים כל אחת ומרצ עם חמישה.

    בנוסף, נשאלו הנסקרים האם לדעתם ראוי לתת לשר החינוך נפתלי בנט את תיק הביטחון ורק עשרים וארבעה אחוזים השיבו שנכון לתת לו אל מול 51 אחוזים שסברו שלא ועשרים וחמישה אחוזים שהשיבו "לא יודע".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      קטעים אתכם לקחתם מנדט ממרץ והעברתם אותו לש׳ס