ויצמן: "אם ההסכם מול ברקוביץ היה נחשף כל החסידים היו תומכים בו"

    איתי גדסי 1 Comment on ויצמן: "אם ההסכם מול ברקוביץ היה נחשף כל החסידים היו תומכים בו"

    על התמיכה ווהסכם בין אגודת ישראל למועמד עופר ברקוביץ. חבר מועצת העיר יוחנן ויצמן בראיון ל'מהדורה המרכזית' | האזינו לראיון

    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    חבר מועצת העיר ירושלים ונציג חסידות גור באגודת ישראל, יוחנן ויצמן התראיין ל'מהדורה המרכזית' בהגשת אבי מימרן, ושוחח על הבחירות בירושלים והתמיכה בעופר ברקוביץ'.

    הדרך לתמיכה: "ביום רביעי שכבר קעבלנו החלטה לפתוח משא ומתן מול ליאון, נוצר הסכם סביר בנושא דת. ה3 שלנו קיבלו בנושאים פרסונליים יותר ממה שקיבלנו ב8. העברנו את ההסכם וקיבלנו הוראה כל עוד שצפת לא מסתדר אין הסכם. פנינו להתעוררות שאם אנחנו נמנעים מה אנחנו מקבלים. ביקשנו הכשר להסכם מול ברקוביץ, המשכנו קדימה להסכם ביום שלישי בבוקר, היה הסכם מצויין מבחינה דתית".

    שב ואל תעשה: אדם בא והצהיר הצהרת כוונות, ובחמש שנים הוא לא שיקר אותי. ציפימו שיעמוד בהם ולכן הצבעתי לו. אני לא אחשוף את ההסכם כי זה יביך אותו.

    סקר לברקוביץ: "הזמנו סקר לילה קודם, שעלה לנו הרבה כסף, ושם הוא ניצח גם בלעדינו". אם היינו מפרסמים את ההסכם כל החסידים היו מצביעים לברקוביץ אך לא אישרו לי לפרסם אותו".

    הפלג הירושלמי: "לפלג הירושלמי לא היה הסכם עם ברקוביץ, היו להם הבנות בעל פה".

    שיקול עצמאי: "אני לא הזמנתי את הסקר, ואני לא עדכנתי את מזכיר המועצת בסקר. מה שקרה זה מי שהחליט והוא היה לו שיקול דעת נכון. היה פה לפני שבועיים מועמד חרדי שכשל בבחירות. היה מועמד דתי ולא דתי. והצביעו לפי מה טוב ליהדות, אני הצבעתי לברקוביץ ממה שרב אמר לי".

    האזינו לראיון:



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      תסבירו לי, איך? איך לבן אדם אין בושה להודות שלא קיבל הסכמה מהאדמור שלו והמועצת שלו
      והוא הולך לעשות כאלו צעדים שעלולים להשפיע רח"ל על כל עתיד העיר ירושלים.
      וכי בשם הנקמנות הכל מותר?! עד כדי כך שנאה מקלקלת את השורה?