ליברמן נפרד: בישראל יש קונצנזוס על הכותל המערבי וצה"ל

    קובי פינקלר No Comments on ליברמן נפרד: בישראל יש קונצנזוס על הכותל המערבי וצה"ל

    שר הביטחון אביגדור ליברמן נפרד היום מפורום המטה הכללי של צה"ל • בדבריו הודה לרמטכ"ל ולאלופי המטכ"ל על העבודה יחד • "יש קונצנזוס במדינת ישראל סביב שני דברים: הכותל המערבי וצה"ל. זו ההסכמה הכי רחבה שאני מכיר בחברה הישראלית"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    היום, (ה'), נפרד שר הביטחון, מר אביגדור ליברמן, מפורום המטה הכללי, בראשות ראש המטה הכללי, רב-אלוף גדי איזנקוט.

    שר הביטחון הודה לרמטכ"ל ולמפקדי הפורום הכללי על שנתיים וחצי של עבודה משותפת. השר ליברמן שב והביע את הערכתו על פועלם ועבודתם בכל הגזרות השונות.

    מדברי שר הביטחון, מר אביגדור ליברמן: "השנתיים וחצי האחרונות היו מרתקות. אני עברתי הרבה גלגולים. משנת 96' זכיתי בכבוד לעבור כמעט בכל עמדה ציבורית אפשרית במדינת ישראל, ממנכ"ל משרד ראש הממשלה ב-96', יושב ראש ועדת חוץ וביטחון, שר התשתיות, שר התחבורה, השר לעניינים אסטרטגיים ושר החוץ. אלה ללא ספק היו השנתיים וחצי המרתקות ביותר, גם מבחינת האתגר שבהן, גם מבחינת האנשים וגם מבחינת האחריות. הדבר החשוב מבחינתי זה לשמור על צה"ל מחוץ לכל הוויכוחים הפוליטיים. צה"ל הוא עמוד השדרה והציר שעליו החברה והמדינה הזו מושתתות. יש קונצנזוס במדינת ישראל סביב שני דברים: הכותל המערבי וצה"ל. זו ההסכמה הכי רחבה שאני מכיר בחברה הישראלית. ניסיתי בכל כוחי, לפחות בנושא הזה, לתת גיבוי, לשמור את הצבא מחוץ לכל השיח הפוליטי".

    שר הביטחון, אביגדור ליברמן: "הודיתי לרא"ל גדי איזנקוט על שנתיים וחצי של שותפות בהובלת מערכת הביטחון. זכיתי לעבוד עם רמטכ"ל שהוא קודם כל בנאדם. עמדנו יחד בצמתים רבים ובמבחנים ביטחוניים לא פשוטים. בכל החלטה, תמיד עמד לנגד עינינו דבר אחד בלבד: שלומם וביטחונם של אזרחי ישראל."



    0 תגובות