צה"ל: "הסבלנות פקעה, נגיב בצורה קשה כלפי כל מי שיתקרב לגדר"

    קובי פינקלר No Comments on צה"ל: "הסבלנות פקעה, נגיב בצורה קשה כלפי כל מי שיתקרב לגדר"

    מתאם פעולות הממשלה בשטחים מתריע בפני תושבי עזה: ״חמאס הוא המוח המתכנן מאחורי צעידות האלימות על הגדר; כל מי שיתקרב כדי מרחק של 100 מטר מהגדר יעמיד עצמו בסכנה, ראו הוזהרתם״

    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מתאם פעולות הממשלה בשטחים, אלוף כמיל אבו רוקון, מפרסם היום (חמישי) סרטון לתושבי עזה בו הוא מרתיע בפני תושבי עזה כי ייזהרו מלקחת חלק בפעולות הטרור על גדר הגבול עם עזה.

    האלוף כמיל אבו רוקון אמר: ״בימים האחרונים חווינו אירוע חמור, כאשר נורו טילים לעבר ישראל. צה"ל הגיב בעוצמה וביד קשה. ברצוני להפנות מסר ברור מאוד למפרי הסדר על גדר הביטחון, אשר נוטלים חלק במה שמכונה "צעדות השיבה" שהפכו לצעדות של אלימות ופעולות טרור, ואשר מתכננים לבצע מחר, יום שישי, פעולות טרור בסמוך לגדר הביטחון: אנו יודעים היטב שפעולות אלה אינן ספונטניות, ושארגון הטרור חמאס הוא המוח המתכנן, המנהל והמוביל פעולות אלה״.

    ״סבלנותנו פקעה ונגיב בצורה קשה. לא נגלה איפוק ולא נקל ראש נגד כל מי שיפר את ההוראות המופיעות להלן: כל מי שיתקרב כדי מרחק של 100 מטר מהגדר יעמיד עצמו בסכנה.

    כל מי שיהרוס את הגדר או ינסה לפגוע בה, יעמיד עצמו בסכנה.

    כל מי שינסה לחצות את גדר הביטחון לתוך ישראל,  יעמיד עצמו בסכנה.

    כל מי שישליך מטענים, רימונים ובקבוקי תבערה יעמיד עצמו בסכנה.

    כל מי שיפריח בלוני נפץ יעמיד עצמו בסכנה.

    תושבי עזה, אני מציע לכם להתעורר ולהבין, שחמאס וארגוני הטרור האחרים מובילים אתכם אל פי התהום. הבינו זאת לפני שיהיה מאוחר מדי. ראו הוזהרתם״



    0 תגובות