בנט: "כשר ביטחון אביא תכניות יצירתיות ואדאג שישראל תנצח"

    איתי גדסי No Comments on בנט: "כשר ביטחון אביא תכניות יצירתיות ואדאג שישראל תנצח"

    שר החינוך דורש את תיק הביטחון אך לא מציב אולטימטום: "אני מוכן לקבל עלי את האחריות; מבחינתי ביטחון המדינה הוא המטרה" | וגם, חושף ללא הסברים: "מנענו את "פיגוע יום הכיפורים" בכך שהשמדנו את המנהרות"

    בנט צילום: מרים אלסטר, פלאש 90
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שר החינוך ויו"ר "הבית היהודי", נפתלי בנט, התייחס היום לדרישתו לקבל את תיק הביטחון לאחר ששר הביטחון אביגדור ליברמן פרש. "לפני ארבע שנים הפקידו בידיי את תיק החינוך, תיק של שליחות החשובה ביותר. לא הייתי עובר לשום תפקיד מתיק החינוך ללא המשבר אמון הבטחוני הגדול בתולדות ישראל", אמר בנט.

    לדבריו: "הדבר הכי מסוכן במדינת ישראל הוא שהתחלנו לחשוב שאין פתרון למחבלים, לטילים ושאי אפשר לנצח. אבל יש מה לעשות, יש פתרון, שישראל תרצה לנצח, היא תנצח".

    בנט קרא להטיל עליו את התפקיד שננטש על ידי ליברמן: "אני קורא לראש הממשלה להטיל עלי את תפקיד שר הביטחון עם מטרה אחת בלבד. שישראל תחזור לנצח. כל יועציי וחבריי אמרו לי מה אתה צריך את זה, זה בית קברות פוליטי, כמו לכל קודמיך. יכול להיות שהם צודקים אבל עבורי בטחון ישראל הוא התכלית והפוליטיקה היא רק אמצעי ולא הפוך. בגלל זה באתי לפוליטיקה, אחרי שחזרתי ממלחמת לבנון השניה כמפקד".

    בנט אומר: "כשר ביטחון אני מתכוון להביא יצירתיות. כמו בצוק איתן אני מתכוון לעמוד על כך שתוכניותיי יבוצעו. הסיבה שעזבתי את ההיטק ובאתי לפוליטיקה היתה שישראל תחזור לנצח. תושבי העוטף עזה אומרים אנחנו מוכנים לספוג ולתת לכם אשראי, רק למען השם, תנצחו. ללא שינוי דרמטי ההרתעה הישראלית תמשיך להישחק. אני אומר היום אני מוכן לקחת אחריות".

    לדבריו: "מדינת ישראל ניצבה ללא מענה בלי תכניות כיצד להגן על תושבי רצועת עזה מפני חטיפה ורצח המוני. לפני מספר שנים כשהנחתי את התכנית להשמדת מנהרות על שולחן הקבינט, המערכת היתה מקובעת אבל אני נלחמתי עד שהתקבלה ההחלטה המתבקשת והמנהרות הושמדו. בכך מנענו את פיגוע יום הכיפורים".



    0 תגובות