בדרכו של איווט? בנט מכנס מסיבת עיתונאים בשעה הקרובה

    איתי גדסי ואריאל שרפר No Comments on בדרכו של איווט? בנט מכנס מסיבת עיתונאים בשעה הקרובה

    שר החינוך נפתלי בנט מכנס מסיבת עיתונאים בשעה הקרובה בה צפוי להתייחס להמשך דרכו הפוליטית ואפשרות פרישתו מהקואליציה, מה שיוביל לפירוקה | ההערכות: בנט יודיע על התפטרותו

    בנט צילום: תומר נויברג, פלאש 90
    15:21
    24.04.24
    פנחס בן זיו No Comments on תמונה ישנה עוררה סערה: האם סינוואר העז לצאת ממחבואו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שר החינוך ויו"ר "הבית היהודי" מכנס מסיבת עיתונאים בשעה הקרובה בה הבטיח "להתייחס לאירועי היום". ההערכות במערכת הפוליטית כי ייתכן והשר בנט יודיע על התפטרותו ופרישתו מהקואליציה, מה שעשוי להוביל את הממשלה הנוכחית לסיום כהונתה.

    בהודעה הרשמית נכתב: "שר החינוך ויו"ר הבית היהודי נפתלי בנט, ישתתף היום בכנס השקת הנושא השנתי של מערכת החינוך לשנת תשע"ט. השר בנט יישא דברים, בהם יתייחס לאירועי היום, בשעה 16:15".

    כזכור, ביממה האחרונה דרשו בבית היהודי את תיק הביטחון והודיעו כי בהיעדר התיק, הסיעה תפרוש מהקואליציה.

    כזכור, גורמים במערכת הפוליטית קראו לנתניהו להעביר לידיו של בנט את תיק הביטחון. ראש מועצת שומרון יוסי דגן, דמות בולטת בליכוד, קרא היום לראש המשלה להיענות לבקשת הבית היהודי ולתת את תיק הביטחון ליו"ר הבית היהודי ח"כ נפתלי בנט. "זו תהיה טעות חמורה ללכת לבחירות. אני קורא לראש הממשלה בנימין נתניהו ולשר נפתלי בנט לשבת יחד עד שייצא עשן לבן. נפתלי בנט יכול להיות שר בטחון מצויין למדינת ישראל. אין שום טעם וסיבה, לפרק את הממשלה הטובה הזו, הממשלה הלאומית שקיימת היום".

    דגן אמר: "אני מצטער על פרישתו של שר הבטחון אביגדור ליברמן, יחד עם זאת בסיטואציה שנוצרה, יש דווקא הזדמנות לחבר בין שני המנהיגים הללו, ראש הממשלה בנימין נתניהו מנהיג המחנה הלאומי והשר נפתלי בנט מהמנהיגים החשובים של המחנה הלאומי. חשוב שיעבדו יחד. הציבור לא מבין למה צריך לפרק ממשלה טובה כזו מסיבות כאלו".



    0 תגובות