מלכיאלי: "דרעי ראוי להיות שר ביטחון"

    איתי גדסי 7 Comment on מלכיאלי: "דרעי ראוי להיות שר ביטחון"

    חבר הכנסת מיכאל מלכיאלי אומר כי שר הפנים אריה דרעי מועמד ראוי להיות שר הביטחון במקומו של ליברמן | וגם, מה יש לו לומר על איחוד בין דגל התורה לש"ס?

    מלכיאלי צילום: יונתן סינדל, פלאש 90

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הבחירות המקומיות והסערה הפוליטית בעקבות התפטרותו של שר הביטחון אביגדור ליברמן. חבר הכנסת מיכאל מלכיאלי (ש"ס) שוחח עם בצלאל קאהן ב"מהדורת הבוקר סופהשבוע" והתייחס לתוצאות הבחירות ולנושאים נוספים.

    "אם ש"ס תתחבר ל'דגל' זה יזיק לה בפריפריה", אמר מלכיאלי בהתייחסו לאפשרות של ריצה מאוחדת עם "דגל התורה". לדבריו, "המצביעים המסורתיים ילכו למפלגות אחרות. להערכתי, גדולי ישראל ישבו על המדוכה ויאחדו שוב את השורות ביהדות התורה. אסור שהיהדות החרדית תאבד מנדטים".

    באשר לדרישת שר החינוך נפתלי בנט לקבל את תיק הביטחון עם התפטרותו של שר הביטחון אביגדור ליברמן, אמר מלכיאלי: "בעיניי, השר דרעי ראוי להיות הרבה יותר שר הביטחון. אני בעד, אבל הוא מעדיף תיקים חברתיים".



    7 תגובות

    מיין תגובות
    1. 7

      התחברות בין שס לדגל שווה חיסול שס ומתן פרס לאפליה ולמפלים מתחייב בזה בתור שסניק שאם יהיה כזה דבר לפעול נגד הצבעה לחיה הזאת

      1. מצד שני זה יכול להועיל באפליות במוסדות!

    2. 5

      מכאל קרוב משפחתי היקר אני מכבד אותך ומכיר ומוכיר את פועלך אבל פה התפרצת לדלת פתוחה אין זה נכון ואין זה ראוי למנות שרברב לתפקיד מהנדס מחשבים וככ לא ניתן למנות את מיודעינו ל פקיד הכייייייייייי רגיש במדינה כאשר למיודעינו אין ידע צבאי לכן אני מציע שתרדו מהעץ הככ גבוה שתיפשתם עליו שיעשה שירות צבאי יתקדם בסולם הדרגות לדרגה משפיעה ואז נראה אם הוא הכי מתאים מבין המתחרים אבל לא שייך להציע לו לנהל תיק שאין לו בו מושג אני מציע שתיקח את דבריך בחזרה

    3. 4

      מה השאלה הבן אדם הכי שפוי בממשלה

    4. 3

      אחד שיודע לשמור סוד לא מוציא מילה מהקבינט ראש גאון מה צריך יותר מזה