מקלב על 'אגודת ישראל': "לא מתנצלים – רוב הציבור נמצא אצלנו"

    איתי גדסי 4 Comment on מקלב על 'אגודת ישראל': "לא מתנצלים – רוב הציבור נמצא אצלנו"

    "התברר לנו שקדושת ירושלים זה רק סיסמא לאינטרסים זרים" כך אומר ח"כ אורי מקלב בראיון כאוב וחד ל'מהדורה המרכזית' לאחר הניצחון הגדול בירושלים, ומודה: "יש משבר אידיאולוגי וערכי". הפרומו לקראת הבחירות לכנסת: "רוב הציבור נמצא אצלינו" | האזינו לראיון

    ח"כ אורי מקלב צילום: פלאש 90

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    חוגגים ניצחון עם חוסר בהירות לגבי 'חוק הגיוס', זאת התחושה שעברה על החכי"ם מ'דגל התורה' וש"ס בשעות האחרונות. ח"כ אורי מקלב (דגל התורה) התראיין היום (רביעי) לאחר הניצחון הגדול של משה ליאון לראשות עיריית ירושלים וההתפטרות הדרמטית של שר הביטחון אביגדור ליברמן, ויחסי הכוחות בתוך יהדות התורה לאחר הניצחון המרשים בירושלים.

    האם קיים דיל גיוס-ירושלים: "לא היה אף דיל עם משה ליאון בסוגיית הגיוס, הכל פייק ניוז, תמכנו בו ללא נגיעות אישיות".

    עוד אמר מקלב על הדיל המדובר: "אין שום דיל הקשור בבחירות ליאון, גם לפני חמש שנים בחרנו בליאון למרות שלא היה על הפרק חוק כזה או אחר, אנחנו בחרנו במועמד שלנו בצורה ברורה ללא שיקולים זרים ואינטרסנטים".

    דין ירושלים כדין צפת, האומנם: "בירושלים יש מועמד דתי שקיבל את ברכתם של גדולי ישראל בעבר ובהווה, אין לנו תשובות מדוע אנשים מהציבור החרדי הצביעו עבור מועמד שאינו שומר תורה ומצוות, היום מתברר שאצל אנשים מסוימים קדושת ירושלים היא רק ססמאות לאינטרסים כאלה ואחרים, כיצד יכול להיות שכולם תומכים באבוטבול ויש מפלגה שחתומה בהסכם עם עליזה בלוך".

    צפת: בצפת לרגע אחד לא היה היתכנות לבחירה למועמד חרדי כמו בירושלים, גם עם כל דגל התורה היו בוחרים במועמד החרדי לא היה מנצח, והכניסו שם אנשים לאשליות, אין לנו עם מי לדבר שם.

    יחסי אגודת ישראל דגל התורה: "צריך להפסיק להתגונן, אנחנו לא מתנצלים ולא מתנצחים, רוב הציבור נמצא אצל דגל התורה וכל ההסברים היום אנשים אחרים היום צריכים לתת".

    משבר ביחסים: "אנחנו לא יודעים כיצד נלך מכאן, יש הרבה טראומה מהדברים שקרו בחודשים האחרונים, השלום הוא לא הנושא, יש פה משבר אידיאולוגי וערכי וצריך למצוא את הדרך להתגבר על זה, ההשקפה המשותפת שלנו נסדקה".

     האזינו לראיון:

    צילום: פלאש 90


    4 תגובות

    מיין תגובות
    1. 4

      איך תפתח פיך למול גדולי התורה?
      שלא תתחרט אחר כך, יש רבנים נוספים חוץ מהרב שלך

      1. היום כולם יודעים דגל ניצחו דגל מנצחים ודגל ינצחו 'את כווווווווווווווווווולם

    2. 3

      אסור לשכוח את ניצחון אגודת ישראל באלעד

    3. 2

      מקלב מתלהב מהניצחון בירושלים ששוכח שיש עוד ערים חוץ מירושלים
      (ושלא נשכח כמה אחוזי הצבעה היו בירושלים)