גבאי: "המחאה צודקת – ביבי והקבינט הם כישלון"

    איתי גדסי 2 Comment on גבאי: "המחאה צודקת – ביבי והקבינט הם כישלון"

    יו"ר המחנה הציוני אבי גבאי תקף את ההצטרפות של ישראל להפסקת האש: "הסיוט שתושבי הדרום עברו היום הוא באחריות נתניהו". גם ראש האופוזיציה ציפי לבני הגיבה למהלך: "כישלון ביטחוני קולוסאלי של ממשלת הימין ופגיעה אנושה בכושר ההרתעה במחיר חופן דולרים"

    22:46
    23.04.24
    הרב אייל אונגר No Comments on איך נראה את ההצלחה בשגרת החיים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לאחר הפסקת האש שיזם ארגון הטרור הרצחני חמאס לאחר שהמטיר 500 רקטות על יישובי ישראל והצליח לפגוע במספר בתים. ישראל הצטרפה בשתיקה להפסקת האש, שעכשיו מתברר כלל לא עמדה להצבעה על פי עדות מספר שרים. ישראל מחד מעוניינית להחזיר את השקט ולהתרכז באיום האירני מסוריה אך מחד רוצה להרתיע את חמאס. בתגובה למהלכים האחרונים יו"ר המחנה הציוני אבי גבאי תוקף בחריפות את ההחלטה בעניין.

    אבי גבאי: "תושבי הדרום מוחים בצדק. הממשלה ממשיכה להפקיר אותם, אנחנו סומכים על מערכת הביטחון ועל ההמלצה להפסקת אש. הממשלה והקבינט – נכשלו.

    במשך 4 שנים נתניהו הפקיר את תושבי העוטף והזניח את סוגיית עזה. כמו שברח מטיפול במחירי הדיור, במערכת הבריאות ובכבישים. הסיוט שתושבי הדרום עברו היום הוא באחריות נתניהו", כך האשים הערב אבי גבאי את ראש הממשלה.

    ראש האופוזיציה ציפי לבני: "כישלון ביטחוני קולוסאלי של ממשלת הימין ופגיעה אנושה בכושר ההרתעה במחיר חופן דולרים. עיוורון מדיני שהוביל אותנו לידי החמאס ואת תושבי הדרום לבני ערובה שלו. הבחירה היא לא בין כניעה לכיבוש אלא עמידה יציבה ובטוחה על שתי רגליים – גם הרתעה וגם מהלך מדיני נגד חמאס".



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      אבי, נמאס ממשלת הליכוד המושחתת! רק תראו את הועדה על חוק העישון! בוא תושיע אותנו!