לפיד: "נתניהו הפקיר את תושבי הדרום ואת ההרתעה הישראלית"

    איתי גדסי No Comments on לפיד: "נתניהו הפקיר את תושבי הדרום ואת ההרתעה הישראלית"

    יו"ר יש עתיד ח"כ יאיר לפיד, מותח בחקורת חריפה על ראש הממשלה, בעקבות הפסקת האש שהחליט עליה חמאס, לדבריו: "נתניהו אסף את הקבינט למשך שבע שעות ובסופו של דבר הם החליטו להפקיר את תושבי הדרום ולהפקיר את ההרתעה הישראלית"

    22:46
    23.04.24
    הרב אייל אונגר No Comments on איך נראה את ההצלחה בשגרת החיים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ההחלטה בשתיקה של ישראל להענות להפסקת האש של חמאס, הביא לאש מבית גם בשטח וגם בפוליטיקה. נתניהו מעוניין בשקט בשביל להתרכז באיום הקשה מצפון, אך הכעס עולה כנגדו מכיוון שלדברי המבקרים בהסכמה הזאת איבדנו את כושר ההרתעה מול עזה. יו"ר מפלגת יש עתיד, ח"כ יאיר לפיד מותח ביקורת חריפה היום (שלישי) לאור התנהלותו של ראש הממשלה בנימין נתניהו והפרסומים על הפסקת אש.

    לפיד אמר הערב: "את סבב הלחימה הנוכחי החמאס התחיל כשהוא רצה, ניהל כמו שהוא רצה, ועכשיו מסתבר, שהוא מסיים אותו מתי שהוא רוצה. בתחילת השבוע אמר ראש הממשלה מול המצלמות: אין לי פתרון לעזה. לא היה כזה דבר. לא היה מצב שראש ממשלה אומר אין לי פתרון, כאשר מאות אלפי ישראלים – יושבים בממ"דים ומופגזים במאות רבות של רקטות ופצמ"רים.

    יש פתרון לעזה והוא מתחיל בזה שהחמאס יוכה באופן לא מידתי במכה קשה. לצה"ל יש את ארגז הכלים, כולל סיכולים ממוקדים. במקום זה, נתניהו אסף את הקבינט למשך שבע שעות ובסופו של דבר הם החליטו להפקיר את תושבי הדרום ולהפקיר את ההרתעה הישראלית".

    צפו:



    0 תגובות