הלחימה: 460 שיגורים, 100 יירוטים, 160 תקיפות; בצה"ל ובחמאס חוקרים

    שלמה ריזל No Comments on הלחימה: 460 שיגורים, 100 יירוטים, 160 תקיפות; בצה"ל ובחמאס חוקרים

    קרוב ל-500 שיגורים של רקטות ופצצות מרגמה נורו אל עבר ישראל בסבב הלחימה הקצר, מדובר על כמות גדולה ממה שהכרנו | כיפת ברזל יירטה מעל 100 רקטות כל השאר נפלו בשטחים פתוחים, מספר רקטות פגעו בבתים | בצה"ל פתחו בחקירה על מקרה תקיפת האוטובוס | בחמאס פתחו בחקירה על כניסת הכח הישראלי ועצרו 4 משתפי"ם לטענתם

    22:58
    24.04.24
    אבי יעקב No Comments on תקלה חמורה ברשת יש חסד: מוצרים ללא כשרות לפסח

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    האם הפסקת האש אכם תכנס לתוקף ותהיה איתנה, איש אינו יודע. אך הסבב הנוכחי היה אלים וחזק מאוד משני הצדדים. חמאס שיגר קרוב ל-500 רקטות ופצצות מרגמה שבחסדי שמיים לא היו פגיעות קשות בנפש או מספר רב של פצועים, אך ללא ספק ההרתעה של צה"ל ירדה מאוד מאז 'צוק איתן' וכעת חמאס נושא ונותן מעמדה שונה לגמרי. אל חייבים לזכור מי שביקש את ההפסקת אש זה חמאס, מצד שני דווקא שזה לא טוב לאוייב לחימה עכשיו אולי זה הזמן הטוב ביותר להכות בו.

    הסבב במספרים: עד כה צה"ל תקף כ- 160 יעדי טרור של ארגוני הטרור חמאס והג'יאהד האיסלאמי הפלסטיני ברצועת עזה, ביניהם ארבעה נכסי טרור ייחודיים.

    במהלך מתקפת הטרור של ארגון הטרור חמאס לעבר מדינת ישראל ירטו לוחמי כיפת ברזל למעלה ממאה שיגורים מתוך כ- 460 שיגורים שזוהו משטח רצועת עזה לעבר שטח ישראל.

    הג'האד האסלאמי הודיע: כי בירי לעבר אשקלון הוכנס לשימוש רקטה מסוג חדש, ייחודה של הרקטה החדשה, לדברי הזרוע הצבאית של הג'האד האסלאמי הוא כוח הרס רב במיוחד.

    לאחר הסבב, צה"ל פותח בחקירה לאחר תקיפת האוטובוס להסעת חיילים בטיל קורנט, רק בחסדי שמיים לא היו נפגעים רבים. הכניסה של האוטובוס שהותקף אתמול לשטח צבאי סגור, נחקרת. אביו של החייל הפצוע ביקש ודרש היום שצה"ל יפתח בחקירה בנושא.

    גם בעזה פותחים בחקריה משלהם, לאחר כניסת כח צה"ל מסתערב לרצועה, גדודי אל קןדס מודיעים על מעצר של 4 משתפי פעולה עם ישראל ואיתרו משרדים וציוד שדרכו היו מעבירים תמידע לישראל .



    0 תגובות