מעל 300 רקטות: ישראל משמידה מטרות איכות, חמאס: "נגדיל את טווח הפגיעה"

    קובי פינקלר No Comments on מעל 300 רקטות: ישראל משמידה מטרות איכות, חמאס: "נגדיל את טווח הפגיעה"

    אזעקות 'צבע אדום' לא פוסקת מישובי עוטף עזה וערי הדרום. מתחיל סבב הלחימה מהשעה 16:30 עד עכשיו  שוגרו כ- 400 רקטות ופצצות מרגמה שנורו מעזה לעבר ישראל על ידי חמאס והפלגים ברצועה. 'חיל האוויר' ממשיך להפציץ מטרות איכות בעזה, דבר שמכניס ללחץ את חמאס שמאיים בתגובה להרחיב את מעגל האש. לדברי דובר הזרוע הצבאית של חמאס, אבו …

    השמדת בניין טלויזית אלאקצא
    18:52
    18.04.24
    הרב נחמיה רוטנברג No Comments on מה בודק ישראלי לפני השקעה בעסק? כמה השני מרוויח

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    אזעקות 'צבע אדום' לא פוסקת מישובי עוטף עזה וערי הדרום. מתחיל סבב הלחימה מהשעה 16:30 עד עכשיו  שוגרו כ- 400 רקטות ופצצות מרגמה שנורו מעזה לעבר ישראל על ידי חמאס והפלגים ברצועה. 'חיל האוויר' ממשיך להפציץ מטרות איכות בעזה, דבר שמכניס ללחץ את חמאס שמאיים בתגובה להרחיב את מעגל האש. לדברי דובר הזרוע הצבאית של חמאס, אבו עבידה נערכות התייעצויות רציניות בעניין בחמ"ל המשותף "אם התקיפות יימשכו טווח השיגור יתרחב ומיליון וחצי ישראלים ייכנסו לטווח." ההפצצות בעזה נמשכות גם כעת, דיווחים מהרצועה על הפצתתת בית מלון על ידי מספר טילים.

    WhatsApp Image 2018-11-12 at 23.05.59

    השמדת בניין 'אלרחמה' ברצועה. לפני ואחרי

    עד כה הגיעו למיון ברזילי 50 נפגעים מתחילת מטר המטחים, מתוכם 31 נפגעי חרדה ו- 19 נפגעי גוף במצב קל.

    ממד"א נמסר: סיכום נפגעים נכון לשעה 23:00: החל משעה 16:30 ועד לשעה 23:00 צוותי מגן דוד אדום העומדים בכוננות הגבוה ביותר העניקו טיפול רפואי בגזרות שער הנגב, אשקלון ושדרות ל- 22 נפגעים, בהם: 1 קשה (חייל) שנפגע מרסיסים, 9 במצב קל שנפצעו מרסיסי זכוכיות, הדף ונחבלו במהלך ריצה למרחבים מוגנים, כמו כן 12 בני אדם שלקו בהתקף חרדה.

    כלל הפצועים פונו לבתי החולים סורוקה (1 קשה, 1 חרדה) וברזילי (9 קל, 11 חרדה). במהלך הערב שירותי הדם של מד"א סיפקו לבתי החולים בדרום 120 מנות ומרכיבי דם. במד"א שבים ופונים לציבור להישמע להנחיות פיקוד העורף, הנחיות שמצילות חיים.

    .

    בתוך כך, ח״כ שרן השכל, חברת ועדת חוץ וביטחון: "אעביר את הלילה בעוטף, כדי להביע סולידריות עם התושבים שמפגינים חוסן אזרחי למופת".

    הפצצות צה"ל ברצועה:

    יירוטים מעל אשקלון:



    0 תגובות