תגובות • גרינבלט: "עומדים לצד ישראל" – סער: "תגובה חלשה"

    שלמה ריזל No Comments on תגובות • גרינבלט: "עומדים לצד ישראל" – סער: "תגובה חלשה"

    בעוד התותחים רועמים, מתחילות להגיע תגובות מהעולם על סבב הלחימה הנוכחי. שליח נשיא ארה"ב למזרח התיכון ג'ייסון גרינבלט חיזק את ישראל. גדעון סער: תגובה רפה תחזק את חמאס. ירדן מזהירה כי סבב האלימות חייב להסתיים. גם איראן וחיזבאללה גינו את ההפצצות.

    יירוטים מעל אשקלון צילום: דודי מיידן
    19:23
    16.04.24
    קובי פינקלר No Comments on גלנט: "האיראנים נכשלו במתקפה ויכשלו בהרתעה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מטחים כבדים משוגרים אל עבר יישובי עוטף עזה בדקות האחרונות במטרה לפרוץ את מחסום ההגנה האווירית. תקיפות חיל האוויר נמשכות כל העת ברצועה, כשבעה בניינים יחודיים וחשובים לחמאס ברצועה הותקפו והושמדו. דובר החמאס פהוזי ברהום שוב נשלח לתקשורת לומר שאם לא ייפסקו התקיפות יורחב טווח הירי של הרקטות. חמאס מראה על סימני לחץ בעקבות התקיפות.

    הג'יהאד האיסלאמי הגיב הערב: השמדת תחנת הטלוויזיה "אל-אקצא" והפצצת בתים של מספר אזרחים (בכירי חמאס) מהווה הפרה חמורה של תוקפנות אשר תרחיב את תגובת ההתנגדות.

    דיווח פלסטיני: יו"ר הרשות הפלסטינית, אבו מאזן, עורך שיחות עם מנהיגים באזור ומנהיגים בעולם במטרה לשים קץ להסלמה בין ישראל וחמאס.

    התגובות לסבב הלחימה: ג'ייסון גרינבלט, שליחו של נשיא ארה"ב דונלד טראמפ למזרח התיכון, התייחס להסלמה וכתב: "טרוריסטים בעזה תוקפים שוב את ישראל ברקטות ובפצצות מרגמה. על כולם לגנות את התקיפות הללו. ישראל נאלצת שוב להגיב צבאית כדי להגן על אזרחיה. אנו עומדים לצד ישראל, המגנה על עצמה מפני תקיפות אלו".

    עוד הוסיף: "פעולות חמאס ממשיכות להוכיח כי לא אכפת לו מהפלסטינים בעזה וכי הוא משתמש בהם לטובת צרכיו הפוליטיים. נראה כי לחמאס אין עניין בחייהם של הפלסטינים. לעולם נמאס מהאלימות של חמאס ושל גורמים שליליים נוספים בעזה. האלימות הזו מונעת מתן עזרה אמיתית לתושבי עזה".

    ‏קנצלר אוסטריה: ירי הטילים על ישראל – לא הדרך לפתור את הבעיות בעזה.

    גדעון סער: תגובת ישראל לשיגור פראי של יותר מ-300 רקטות על אזרחי ישראל – רפה. תגובה חלשה אינה מתכון להרגעה אלא להיפך: לחוסר שקט מתמשך. ככל שחמאס יחוש שישראל אינה מכה בו בעוצמה המתחייבת – תעוזתו תמשיך ותגבר.

    משרד החוץ הרוסי מטיל על ישראל את האחריות להסלמה ברצועת עזה, ומתאר את הפעילות הצבאית הישראלית כפרובוקציה.

    ירדן: אנו מזהירים על חומרת ההסלמה ברצועה וקוראים לפעולה מיידית להפסיק את התוקפנות הישראלית ולהגן על החפים מפשע.

    ‏שליח האו"ם למזה"ת: הארגון פועל מול מצרים וכל הגורמים המוסמכים, כדי להרחיק את עזה מהתהום. ההסלמה ב-24 שעות האחרונות מסוכנת מאוד.



    0 תגובות