דרעי: "איך הפכו את ברקוביץ לכשר? זה ליקוי מאורות"

    איתי גדסי 4 Comment on דרעי: "איך הפכו את ברקוביץ לכשר? זה ליקוי מאורות"

    "הפעולה שהסתבכה בעזה היא רק תירוץ לחמאס לפתוח במערכה" כך אומר הערב השר אריה דרעי בראיון ל'מהדורה המרכזית' | הבחירות בירושלים: "היה מיותר כל הריקודי שמחה זאת שמחת נערים" אבל "אני לא מבין איך הופכים את ברקוביץ לכשר"

    דרעי וליאון צילום: יעקב כהן
    21:01
    18.04.24
    אבי מימרן No Comments on הפיגוע המחריד בבנימין: "בדקנו היטב את בטיחות החווה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    חבר הקבינט המדיני ביטחוני ושר הפנים אריה דרעי התראיין הערב (שני) על המצב המלחמתי בדרום והאם כדאי להכנס קרקעית לדעתו. הבחירות בירושלים וההוראה לא להצביע למשה ליאון.

    חבר הקבינט שר הפנים הרב אריה דרעי על מצב המלחמה בדרום: אנחנו נתכנס הערב. ההתקפה של החמאס היום תנחית עליהם מכה קשה מאוד. אני נגד כניסה קרקעית לעזה, אפשר להכאיב להם מאוד עם הטכנולוגיה שיש לחיל האוויר. הפעולה אתמול שהסתבכה, הייתה רק התירוץ של חמאס לפתוח במערכה, הם חיכו לזה כנראה כמה חודשים.

    חרדים לברקוביץ: זה לא יאומן שמישהו מנסה להפוך את ברקוביץ לכשר. הרי ברקוביץ טען כל הזמן שברקת הוא גורם יותר מתון ממנו בנושאי דת, על זה אין ויכוח. יש פה ליקוי מאורות, עכשיו לילה ואומרים לי שבחוץ יום.

    אגודת ישראל: אני חושב שצהלות השמחה במוצאי הבחירות היו מיותרות, זו הייתה התלהבות של נערים באמצע הלילה. אין מחובר מאוד לחסידות, שלא יגידו לי מזה חסידות. ציטטו בשמי דברים חמורים שאמרתי רק לאדם אחד שהוא חבר מועצה, והוא יודע את האמת מה הוא שמע ממני. לצערי הדברים עוותו.



    4 תגובות

    מיין תגובות
    1. 3

      טוב שהוא אומר ש"ציטטו בשמי דברים חמורים שאמרתי רק לאדם אחד שהוא חבר מועצה, והוא יודע את האמת מה הוא שמע ממני. לצערי הדברים עוותו." אתמול השמיעו בוואטספ של גור דברים חמורים מנשוא!!!!!!!!