צה"ל תקף 70 יעדי טרור, חמאס; "אם ישראל תעצור גם אנחנו נעצור"

    קובי פינקלר No Comments on צה"ל תקף 70 יעדי טרור, חמאס; "אם ישראל תעצור גם אנחנו נעצור"

    חמאס ממשיך כל העת לשגר רקטות אל עבר יישובי וערי הדרום | צה"ל הפציץ מעל 70 יעדי טרור, ביניהם: מנהרת טרור ומתחמים צבאיים | זמן מלחמה: מעל 200 שיגורים אל ישראל – מעל 60 יירוטים לכיפת ברזל | בתים נפגעו בפגיעה ישירה | חמאס מעביר מסרים לישראל: מעוניינים להפסיק | צפו

    21:01
    18.04.24
    אבי מימרן No Comments on הפיגוע המחריד בבנימין: "בדקנו היטב את בטיחות החווה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מלחמה או סבב לחימה? בחמאס ממשיכים כל העת את השיגורים אל עבר ישראל. חמאס הגיב על הפעולה של צה"ל בעומק עזה וחיסול 7 מחבלים, בירי טיל קורנט אל עבר האוטובוס לפני השעה 17:00 אח"כ החל חמאס לשגר רקטות אל עבר ישראל. דובר צה"ל מוסר: עד כה, יורטו על ידי לוחמי כיפת ברזל כ-60 שיגורים מתוך כ-200 שיגורים שזוהו משטח רצועת עזה לעבר שטח ישראל.
    רוב השיגורים נפלו בשטחים פתוחים.

    צה"ל תקף שורת יעדי טרור ברחבי רצועת עזה. דובר צה"ל מוסר כי בשעות האחרונות מטוסי ומסוקי קרב, טנקים וכלי טיס של צה"ל תקפו למעלה מ-70 יעדי טרור של ארגוני הטרור חמאס והג'יהאד האיסלאמי הפלסטיני ברחבי רצועת עזה.

    היעדים שנתקפו בשעה האחרונה על ידי מטוסי קרב הם מנהרת טרור התקפית בדרג' תפח, ארבעה מתחמים צבאיים ברפיח ודיר אל באלח וכן עמדת תצפית של ארגון הטרור חמאס בג'בליה.

    בנוסף נתקפו מטרות גא"פ ובהן שתי מנהרות טרור התקפיות ברפיח, אתר לייצור אמצעי לחימה ברפיח, ארבעה מתחמים צבאיים בנציראת, רפיח ובית להיא, עמדת שיגור ירי תלול מסלול בג'בליה.

    מצה"ל נמסר: התקיפות בוצעו בתגובה למתקפת הטרור שמובילים ארגוני הטרור משטח רצועת עזה לעבר אזרחי מדינת ישראל. צה״ל רואה בחומרה רבה את מתקפת הרקטות לעבר ישובים בשטח ישראל.

    ארגון הטרור חמאס נושא באחריות לכל הנעשה ברצועת עזה וממנה, והוא יישא בהשלכות לפעולות הטרור המופעלות נגד אזרחי ישראל.

    צפו הפצצות צה"ל בעזה היום:

    מוקדם יותר הערב דובר צה"ל רונן מנליס שלח מסר מאיים לחמאס: ‏חמאס מוביל את הרצועה לחורבן וירגיש בשעות הקרובות את עוצמת התגובה של צה״ל. עד כה תקפנו מגוון רחב של יעדים. חוליות משגרי ירי תמ״ס, מתחמים צבאיים ועמדות תצפית. הניסיון לפגוע באזרחים- לא מקובל עלינו ונמשיך להגיב בעוצמה.

    בעזה מדברים על רצון לסיים את סבב הלחימה, לאחר שהארגונים מבינים כי באו על סיפוקם בנקמה על הפעולה של צה"ל. ‏דובר חמאס אומר הערב: אם ישראל תפסיק את ההפצצות וכל אלימות מכל סוג שהיא, אנחנו נפסיק את את השיגורים.

    דובר הג'יהאד האיסלאמי, דאוד שיהאב: "אנחנו רוצים התחייבות של ישראל שהיא לא תנקוט עוד מעשיי תוקפנות נגד העם הפלסטיני בעזה. ההתנגדות אינה מעוניינת בהסלמה או בפתיחת חזית חדשה – אנחנו דואגים לשלומם של בני עמנו".

    הבית שנפגע באשקלון:

    עדכון מצב פצועים במרכז הרפואי ברזילי: סה"כ עד כה 17 נפגעים, 11 משדרות, 3 מאשקלון והיתר מהסביבה. סובלים מרסיסים ונפגעי חרדה. כולם במצב קל.

    משרד הבריאות הפלסטיני בעזה: 3 הרוגים ו-9 פצועים בדרגות פציעה שונות מהתקיפות ברחבי הרצועה

     

    WhatsApp Image 2018-11-12 at 19.07.19 WhatsApp Image 2018-11-12 at 19.28.29(1) WhatsApp Image 2018-11-12 at 19.28.29(2) WhatsApp Image 2018-11-12 at 19.28.29(4) WhatsApp Image 2018-11-12 at 19.28.29(5)



    0 תגובות