תושב שדרות ל"קול חי": "די לחנוק אותנו; מה להסביר לילדים?" • צפו

    עמית דניאל No Comments on תושב שדרות ל"קול חי": "די לחנוק אותנו; מה להסביר לילדים?" • צפו

    דוד סויסה, תושב שדרות, מספר לאתר קול חי על הרגעים בהם החלה האזעקה ועל הריצה עם הילדים לממ"ד: "עוד בדרך לממ"ד, תוך שניות ספורות, נשמע פיצוץ" | על המצב: "נמאס לנו; אין לנו מה לתרץ לילדים. אמרנו להם שבאנו לשחק אתם לגו בממ"ד"

    10:58
    18.04.24
    איתי גדסי ויענקלה פרידמן No Comments on ח"כ טלי גוטליב זועמת: "זה שוחד טהור"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    דוד סויסה, תושב שדרות שנים רבות, מספר לאתר קול חי על התחושות בשעה האחרונה עם מטח השיגורים שניתך על עוטף עזה ויישובי הדרום: "הייתי בקומה למעלה עם הילד", הוא מספר היכן תפסה אותו האזעקה הראשונה, "רצנו אני ואשתי עם הילד השני לממ"ד. היו לנו שניות בודדות. בדרך לממ"ד שמענו פיצוצים עזים".

    הוא מספר: "מקום אחת הנפילות היה ממש קרוב לבית, שמענו את הפיצוץ. שומעים ברקע פיצוצים באוויר ורעשים של מטוסי צה"ל מתקיפים".

    "ברגע אחד, כל הרחובות נהיו שוממים וריקים מאדם. עכשיו, יש שיירה של רכבים שנראית יוצאת משדרות".

    סויסה מתייחס לכיפת ברזל ולהגנות האוויריות ואומר: "צריך להבין, עם כל השכלולים עדיין הפחד קיים. כל אזעקה מקפיצה, כל פיצוץ מפחיד. התחושה היא הרבה יותר מתקופת צוק איתן".

    הוא אומר: "נמאס כבר מהמצב הזה, זה לא הגיוני. חייבים להכריע את המערכה הזו אי אפשר להיות בכוננות ממ"ד. אי אפשר להגיד לנו תעברו למרכז תעזבו את כל הסביבה באנשים העבודה והכל. שגרת חיים שלמה. זה לא עובד ככה", הוא מתייחס לעצות שנשמעים כלפיהם.

    "אין לנו מה לספר לילדים. אנחנו משקרים להם שבאנו לשחק אתם בממ"ד. באנו לעזור להם לבנות לגו אבל האמת אחרת", הוא מספר.



    0 תגובות