מהפכה במטבח – 'נטורינה'

    עפר גדנקן No Comments on מהפכה במטבח – 'נטורינה'

    המהפך המתרחש במטבח בבית החרדי מאז השיקה שמרית את סדרת 'נטורינה', לאפייה קלה יותר, מורגש ביותר.

    12:00
    19.04.24
    יונתן שורק No Comments on "בשבילם הספרדים כמו אוויר": הרב אברהם יוסף תוקף את הבד"צים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הנשים והאופות שהשתמשו בנטורינה קוקוס ונטורינה זית, מספרות על חוויות נעימות באפייה עם מוצר ייחוד ללא שומן מוקשה, ללא חומרים משמרים, ללא שומן טראנס, בטעם ניטרלי המתאים למגוון רב של אפייה פרווה וטבעונית וכמובן בכשרות בד"ץ העדה החרדית.

    " מיוחדת שאי אפשר שלא לאהוב מהרגע הראשון. המאפים יצאו לי נהדר, באותו מרקם וטעם, ועם תחושה הרבה יותר טבעית ופחות סינטטית", סיפרה י. כהן שהכינה בשבת האחרונה עוגת שמרים נהדרת לאורחיה.

    דבורה ש. שהכינה עוגות מאפינס שוקולד צ'יפס מושלמות, סיפרה אף היא על תוצאות מושלמות. "בהתחלה, יש להודות, חששתי מטעם לוואי של שמן הקוקוס, אבל התוצאות היו מושלמת. בלי טעם לוואי או טעם של קוקוס", היא אומרת ומעידה כי השימוש בנטורינה של שמרית יצר בעבורה "חווית אפייה אחרת לגמרי. הבצק יצא פשוט מדהים! מבחינתי אימצתי את נטורינה".

    והן לא היחידות. כל מי שהשתמשה בנטורינה של שמרית הייתה מופתעת. "זה טעים יותר מכל מה שאני מכירה בלי שום טעם לוואי 'פלסטיקי'", סיפרה עקרת בית אחת. אחרת העידה שהמאפים יצאו לה "ממש מעולה", אבל דווקא זו של הגב' לוי היה המתמצת מכל: "אני חייבת להודות שהייתי קצת סקפטית כי אני רגילה למרגרינה שלי וחששתי שזה יפגע בטעם. למען האמת? הופתעתי!



    0 תגובות