סובלים מעור יבש ? אתם חייבים לקרוא את זה!

    עפר גדנקן No Comments on סובלים מעור יבש ? אתם חייבים לקרוא את זה!

    סובלים מעור יבש במיוחד בחורף? זקוקים לטיפול אינטנסיבי בעור היבש?
    סדרת יו-לקטין של ד"ר פישר – הפתרון המושלם לטיפול בעור יבש

    18:18
    28.03.24
    זמן אוויר No Comments on הסינגלים השירים והאלבומים החדשים | חדשות התעשייה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מזג האוויר שמתקרר ומתייבש, רוחות חזקות, מיזוג אוויר שמייבש את העור, כל אלו מאפיינים את החורף ומקשים על העור לשמור על הלחות הטבעית שלו.

    עור יבש הינו מחוספס למגע, חסר גמישות וחסר ברק וכשהעור יבש מתפתחים בו סדקים קטנים שגורמים לתחושת גרד. כדי להקל על היובש בתקופה הזו, מומלץ להשתמש בתכשירים טיפוליים, שתפקידם להחזיר את הלחות לעור, לספוח לחות ולאטום את העור בפני התנדפות המים מהעור.

    סדרת יו-לקטין של ד"ר פישר הינה פרי פיתוח מדעי, ניסיון עשיר ומומחיות דרמטולוגית רבת שנים, שפותחה במעבדות המחקר של ד"ר פישר והינה הסדרה המקיפה ביותר לטיפול אינטנסיבי ביובש בעור. הסדרה פותחה על מנת לתת מענה לסובלים מעור יבש עד יבש במיוחד, מכף רגל ועד ראש.

    תכשירי סדרת יו-לקטין מכילים מרכיבים פעילים המשפרים מאד את רמת הלחות של העור גם בטווח המיידי וגם בעתיד, התכשירים עברו את מבדק סנסיטיב המעיד על התאמה במיוחד לעור עדין ורגיש. כמו כן, הם נבדקו במחקר מדעי מקיף שבוצע תחת פיקוח רפואי, במסגרתו נמצא כי 91% מהמשתמשים דיווחו על שיפור כבר לאחר השימוש הראשון.

    תכשירי סדרת יו-לקטין מיוצרים עפ"י תקני האיכות הגבוהים ביותר, תחת ביקורת קפדנית כמקובל בתחום התרופות. הסדרה מתאימה גם כתוספת לטיפול במחלות המתבטאות ביובש עור ואדמומיות והינה המומלצת ביותר ע"י רופאי העור בישראל וע"י א.י.ל (האגודה הישראלית לסוכרת).

    קרם ידיים טיפולי מסדרת יו-לקטין מסייע לטיפול בכפות הידיים החשופות ליובש במיוחד בחורף. ניתן להשיג באריזת 100 מ"ל שמתאימה לנשיאה בכל תיק ובאריזת 200 מ"ל +משאבה לנוחות שימוש בבית ובעבודה. יו-לקטין קרם ידיים טיפולי לעור יבש במיוחד ומחוספס, לטיפול אינטנסיבי והקלה מיידית מכיל 7% אוראה ו- 0.5% חומצה לקטית, מרכך את העור ומעניק לחות וגמישות בעור הידיים.

    תחליב גוף טיפולי ללא בושם לטיפול אינטנסיבי והקלה מיידית לעור יבש במיוחד. הקרם מרכך את העור, מעניק לחות ומקנה לעור מראה בריא יותר לאורך זמן. שימוש יומיומי מונע סדקים, משפר באופן משמעותי את מרקם העור ומראהו ואינו משאיר תחושה שמנונית. הקרם מכיל 450 מ"ל בבקבוק עם משאבה נוחה לשימוש.

    עצות וטיפים מד"ר פישר לסובלים מעור יבש

    • הימנעו ממקלחות ממושכות ושימוש במים חמים מידי.
    • העדיפו להשתמש באל סבון טיפולי או בשמן רחצה טיפולי המועשרים במרכיבי לחות ומתאימים לעור עדין ויבש.
    • לאחר הרחצה יבשו את הגוף בעדינות ומבלי לשפשף את העור.
    • הקפידו למרוח קרם גוף בקביעות, רצוי אחרי המקלחת, כשהעור עדיין לח על מנת ליצור שכבת הגנה בפני יובש ותנאי מזג אוויר קשים.
    • הימנעו מללבוש בגדים העשויים מצמר או בדים סינטטיים צמודים לגוף
    • העדיפו בגדי כותנה קלילים
    • הימנעו מחימום יתר של הבית באמצעות מזגן או מכשיר חימום.

    בסדרת יו-לקטין ניתן למצוא מגוון תכשירים נוספים – קרם טיפולי, קרם פורטה טיפולי 10%, 30% ו-50%, אל סבון טיפולי, שמפו טיפולי ליובש ומניעת קשקשים, קרם כף רגל טיפולי וג'ל פילינג טיפולי לכף רגל.

    בחודש הקרוב סדרת יולקטין במבצע 1+1 * הזול מביניהם,

    ניתן להשיג ברשתות הפארם המובחרות



    0 תגובות