לזר נגד גלבך: "אי אפשר לעשות מהלכים מעל הראש של הציבור"

    איתי גדסי 6 Comment on לזר נגד גלבך: "אי אפשר לעשות מהלכים מעל הראש של הציבור"

    אלעזר לזר, מי שהתמודד לראשות העיר צפת והפסיד ולאח"כ העביר את תמיכתו לשוקי אוחנה, התראיין ל'מהדורה המרכזית' על ההכרעה הצפויה והאם יש סיכוי לתמיכה בגלבך?

    אלעזר לזר צילום: פלאש 90
    19:36
    25.04.24
    פנחס בן זיו No Comments on הקבינט אישר: מחבלי הנוח'בה יזכו לביקורים בבתי הכלא

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    המועמד לראשות העיר צפת שהפסיד אליעזר לזר והעביר את תמיכתו לשוקי אוחנה המתמודד מול גלבך. לזר התראיין היום (ראשון) ל'מהדורה המרכזית' על הסאגה הבלתי נגמרת מול חוסר התמיכה של חלקים גדולים בעיר בגלבך והדיל צפת-ירושלים.

    למה אין תמיכה בנחמן גלבך: "בבחירות האלה בכל הערים, שמו לב שאי אפשר לעשות כאן מהלכים מעל ראש הציבור. ישנו ציבור ענק שמתעלמים מהם ומתעללים בהם ואח"כ אוצים את הקול שלהם. שאני רצתי הבאתי 2,000 קולות. הם הלכו לשוקי אוחנה ואמרו לו נעשה הסכם רק לסגור את לזר. הרבה אומרים רצינו את לזר אבל אנחנו הולכים לאוחנה".

    למה אין תמיכה: הסיכוי שלי לסיבוב שני היה מצויין אלמלא המשפחה הירושלמית, הם חיבלו לי ביום הבחירות בשיטות שידועות להם. אתם הרסתם בידיים נראה לכם שייצא חוטא נשכר?

    אני הבאתי לנחמן גלבך את כולם ואמרתי לו בא נסגור. הם הלכו לשוקי אוחנה ולא הלכו איתנו בדרך ישרה. לא הלך להם הפינג פונג הפוליטי. רצינו ראש עיר חרדי. אבל מול אוחנה סגרנו ועכשיו סתם נלך להתנפץ השיקול כאן היה ענייני אבל כנראה שיש כאן דברין מעבר.

    הלכידות מול אוחנה: אני יעשה הכל שאוחנה יקבל את האמירה מול כולם. לצערי הרב אין סיכוי שהתעשתו בזמן בגלל התרגילים שלהם. אם היה סיכוי הייתי תומך אבל אני לא מוכן להתרסק. בפעם שעברה היה מתמודד חרדי שגלבך לא תמך בו.

    דיל ירושלים-צפת: תסתכלו עניינית על צפת למה הג'ונגל הפוליטי הזה עיר בתוך עיר. למה לשרוף את צפת בגלל ההרפתקאות האלה. צריך להסתכל על כל עיר בפני עצמה על האינטרסים שלה. בואו תבואו תתמכו בשוקי. על הג'ונגל הפוליטי בארץ צריך לשאול גדולים ממני.

    האזינו לראיון:

    צילום: פלאש 90


    6 תגובות

    מיין תגובות
    1. 6

      לזר אמר מילים נכונות מאוד מאוד מאוד תודה רבה לך וחזק וברוך

    2. 5

      כמה שטויות אויש

    3. 4

      אין על גלבך בעולם

    4. 3

      לזר תפסיק לחשוב שאתה רב ולזלזל בכל הרבנים כולל ברבך ומורך (לשעבר) אדמו"ר מסערעט ויזניץ, תודה לכל התמיכות שלך בחגים אך מכאן ולהפך למנהיג של הציבור והכל בשביל אינטרסים לא נראה לך שנסחפת מספיק הפסדת בסיבוב ראשון על אף שבזבזת יותר מכל מועמד אחר בהוצאות מטורפות ונשים פרוצות שמחלקות פלאיירים שלך ברחובות
      אנא תחזור בתשובה ותחזור לקדש שם שמים כפי שעשית בעבר

    5. 2

      סוף סוף שומעים את קולו. כל מילה בסלע

    6. 1

      לזר צודק בכל מילה שלו ולי באופן אישי ידוע שגלבך הודה שהוא חנק ציבורים שונים וגדולים שלא לדבר על זה שיש הטוענים שגלבך הצביע בעד פתיחת חנויות חזיר רח"ל ויש להם הקלטות והסרטות כך שלמעשה יש פה מועמד חילוני (גלבך) מול מועמד מסורתי (אוחנה) וודאי שנתמוך במועמד המסורתי