הזוועה ברמת השרון • סגן השר בן דהאן: "ההסתה עלתה שלב"

    בנצי לייזרוביץ No Comments on הזוועה ברמת השרון • סגן השר בן דהאן: "ההסתה עלתה שלב"

    סגן שר הביטחון אלי בן דהאן התייחס לתליית ראש "דבר אחר" בכניסה לבית הכנסת ברמת השרון ואמר: "ההסתה המתמשכת נגד דתיים ברמת השרון עלתה היום שלב בדמות ראש של חזיר שהונח בפתח בית כנסת. חייבים לעצור את זה עכשיו"

    סגן שר הביטחון הרב אלי בן דהאן צילום: גרשון אלינסון, פלאש 90
    13:14
    28.03.24
    מהדורת הבוקר No Comments on ה'מתכון' של האור החיים למנוחת הנפש | הרב צבי אריה אדלר

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הזוועה ברמת השרון. סגן שר הביטחון הרב אלי בן דהן הגיב ואמר: "‏80 שנה לליל הבדולח והאנטישמיות מרימה ראש גם בארץ ישראל. ההסתה המתמשכת נגד דתיים ברמת השרון עלתה היום שלב בדמות ראש של חזיר שהונח בפתח בית כנסת. חייבים לעצור את זה עכשיו".

    ראש עיריית רמת-השרון אבי גרובר התייחס למקרה החמור: "יום שישי רגע לפני בחירות. את המקרה המזעזע בבית הכנסת תחקור המשטרה ואני בטוח שהיא תדע להגיע למי שעשה זאת ולהעמידו לדין. לא אתן לגורמים קיצוניים לייצר פה קרע, הסתה ושיסוי. אין להם מקום ברמת השרון ואין להם מקום בחברה הישראלית בכלל".

    לדבריו: "רמת השרון היתה קהילה אחת ותישאר קהילה אחת. אני מבקש מכולם לנשום. לזכור שיש בחירות, והרבה יותר חשוב יש את היום, את הימים ואת השנים שלאחר הבחירות".

    כזכור, מוקדם יותר אלמונים תלו ראש "דבר אחר" בכניסה לבית הכנסת "סוכת שאול" ברמת השרון. תושבים שראו את המחזה המזעזע, נדהמו והזעיקו את המשטרה.



    0 תגובות