בכירים מהאו"ם סיירו במקום הפיגוע בברקן

    אריאל שרפר No Comments on בכירים מהאו"ם סיירו במקום הפיגוע בברקן

    בכירים מהאו"ם ומגופים בינלאומיים, סיירו בישראל ובשומרון | בביקור באיזור התעשיה ברקן ביקרו בזירת הפיגוע המחריד

    דגן ונציגים מהמשלחת צילום: רועי חדי
    9:52
    29.03.24
    הרב אהרן לוי No Comments on מלכודת גיוס החרדים \\ פרשת צו עם הרב אהרן לוי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    סיור יוצא דופן אתמול באיזור תעשייה ברקן. כעשרה סגני שגרירים באו"ם מכל העולם ובכירים באו"ם, חלקם שגרירים באונסק"ו, הגיעו אתמול כחלק מפעילות משותפת של יחידת קשרי החוץ של המועצה האזורית שומרון יחד עם לשכת המסחר של יו"ש וארגון בני ברית. הסיור התקיים כחלק מפרויקט ההסברה המשותף של המועצה האזורית שומרון והמשרד לנושאים אסטרטגיים.

    המשלחת מהאו"ם נפגשה עם ראש מועצת שומרון יוסי דגן, קיבלה ממנו סקירה על המערכה הבלתי מתפשרת של השומרון כנגד נסיונות החרם והדה לגיטימציה, ביקרה באיזור התעשייה ברקן, התוועדה לסמל הדו קיום של המזרח התיכון. ביקרה במפעל טוויטו פלסט וכן במפעל אלון בו התרחש פיגוע הירי הכפול לפני חודש בדיוק.

    הבכירים שמעו מסמנכ"ל מפעל אלון ערן בודנקין על פיגוע הירי מצד אחד על הרגשות הקשים ומצד שני על הרצון לשמור על הדו קיום במקום והמשך השגרה. לדבריו: "אנחנו מתגעגעים לעובדים שלנו זה מאוד קשה עבורנו".

    השגרירים התרגשו, ביקשו לחזק את ידיו וציינו שזאת החוויה המשמעותית ביותר במהלך הסיור שלהם בישראל.

    ראש מועצת שומרון יוסי דגן אומר ל"אתר קול חי": "כפי שבנינו קואליציות בקונגרס ובפרלמנט האירופי, אנחנו ממשיכים לפעול ליצירת קואליציות לתמיכה ביהודה ושומרון גם באו"ם. אין לי ספק שמי שמגיע ורואה בעיניים מבין את המציאות כפי שהיא באמת. פגשנו היום בכירים באו"ם שאמרו לנו בפירוש שהם שמחים שהם הגיעו ללמוד על השומרון ולשמוע על המציאות המתקיימת יום יום בשומרון. וכי הם לא הכירו את הנושא כלל קודם לכן. אנחנו נמשיך לפעול כדי להשפיע ולהביא מובילי דעת קהל מהעולם כולו".

    השר לנושאים אסטרטגיים ח"כ גלעד ארדן אמר: "המאבק של פעילי הbds נגד יהודה ושומרון הם “סיפור כיסוי" ליעד האמיתי שהוא החרמת כל מדינת ישראל וחיסולה כמדינה יהודית ולכן ההתיישבות ביהודה ושומרון היא יעד מרכזי שלי בבניית מערך הגנה מפני ניסיונות החרם וחשוב לנו להציג לעולם את הדו קיום בין ישראלים לפלסטינים שקיים ביהודה ושומרון בזכות ההשקעות הכלכליות באזור שחשוב להגן עליהן".

    אבי צימרמן, נשיא לשכת המסחר והתעשיה יהודה ושומרון אמר: "פעם אחר פעם, מנהיגים בינלאומיים המבקרים ביהודה ושומרון מגלים שזו חבל ארץ עתיר הזדמנויות, שיתופי פעולה וחזון. האורחים המכובדים הזדהו עם תפיסת העולם הרואה ביהודה ושומרון כר נרחב לצמיחה כלכלית המטיבה עם כלל האוכלוסיות. בשלבים הבאים נעקוב ביצירת קשר עם לשכות המסחר במדינות של השגרירים במטרה להרחיב שווקים ולהעשיר את הנטוורק הבינלאומי של לשכת המסחר והתעשיה יהודה ושומרון".



    0 תגובות