פינדרוס: "גדולי ישראל יחליטו אם אחזור למערכת הפוליטית בירושלים"

    איתי גדסי 3 Comment on פינדרוס: "גדולי ישראל יחליטו אם אחזור למערכת הפוליטית בירושלים"

    "היו שכונות שדגל חשבה ששם היא הרוב ואחרי הבחירות ראו שאגודה היא הרוב" כך אומר הערב יצחק פינדרוס בראיון ל'מהדורה המרכזית', על שאלה האם הייתה שמחה לאיד במטה הבחירות של 'דגל התורה' בירושלים ברגע היוודע התוצאות ההיסטוריות | משה ליאון: "אם 75% ממצביעי דייטש ו25% מאלקין יצביעו לליאון, הניצחון שלו מובטח" | האזינו לראיון

    18:31
    25.04.24
    אבי יעקב No Comments on מעקב קול חי: תקלת כשרות נוספת ברשת יש חסד

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יו"ר דגל התורה בירושלים לשעבר יצחק פינדרוס, התראיין הערב (רביעי) ל'מהדורה המרכזית' בהגשת אבי מימרן. פינדרוס שוחח על סיכויי הניצחון של משה ליאון. האם הייתה שמחה לאיד בקרב הליטאים לאחר הבחירות? והאם הוא מעוניין לחזור כחבר מועצת העיר לירושלים?

    ניצחון לליאון: אם 75% אחוז מתומכי דייטש ו 25% מתומכי אלקין יצביעו לו, אין סיבה שליאון לא מנצח. יש פער גדול ביניהם לפי המספרים הללו.

    אחוזי הצבעה: אחוזי ההצבעה יירדו בשתי המחנות. הגרעין הקשה בעיקר יבואו להצביע. הגרעין הקשה של ליאון גדול ב10,000 קולות יותר מברקוביץ.

    יחסי אגודת ישראל-דגל: הריקודים והשמחה לאיד של כמה נערים לא צריך לעשות עניין. היה עניין למקסם את הכח לא לנצח את אגודה. גם עם שס דגל משלבת ידיים, לאחר הבחירות הכל ישקע ונשלב ידיים.  היו שכונות שדגל טענה ששם הם רוב ולאחר הבחירות ראינו שאגודה הם הרוב.

    עוד אמר פינדרוס: במועצת העיר יש 19 חברי מועצת העיר שומרי תורה ומצוות ואם ראש העיר יהיה יהודי שוצר תורה ומצוות זה חסר תקדים.

    החזרה לדגל ירושלים: אני לא ביקשתי את זה. למה לפטר אדם בשבילי. אני ממשיך הלאה מחוץ למערכת הפוליטית הפורמלית. אם יקראו לי מחר לבוא לנקות משרדים וזה הייעוד שלי לפי גדולי ישראל, אני יעשה.

    הכי חשוב לחרדים בירושלים: יש את האחריות הכלל ישראלית, האחריות הכללית שירושלים תשמר בקדושתה עם ראש עיר שומר שבת זה הצהרה חזקה ביותר. דבר שני צריך לתת שירותים לתושבי העיר הם לא עושים טובה הם מקבלים שכר על זה. זאת תפקידה של מערכת ציבורית.

    האזינו לראיון:



    3 תגובות

    מיין תגובות
    1. 3

      בירושלים צריך ראש עיר שומר שבת ובצפת צריך שיהיה דוקא חילוני, כי חסיד זה יותר גרוע ממחלל שבת

    2. 2

      הפסדת רק במקום אחד? אוי מסכן יאלה בוא לירושלים ותפסיד גם פה