חב"ד ערערה על זכיית 'אל המעיין', בית המשפט קבע: "ההליך תקין"

    איתי גדסי No Comments on חב"ד ערערה על זכיית 'אל המעיין', בית המשפט קבע: "ההליך תקין"

    זכייתו של ארגון 'אל המעיין' של תנועת שס בתוכנית 'העמקת זהות יהודית בפריפריה, הביא לערעור מצד ניידות חב"ד, שטענו שמנהל הפרויקט אינו עומד בתנאי הסף. בג"ץ דחה את הערעור וקבע "המשרד פעל ללא דופי"

    אירוע של אל המעיין צילום: פלאש 90
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בהכשר בג"ץ; בית המשפט העליון קבע היום (רביעי) כי "המשרד לשירותי דת פעל ללא דופי" ובכך דחה את ערעורה של חברת ניידות חב"ד כנגד המשרד לשירותי דת. פסיקת שופטי בג"ץ מצטרפת לפסיקתו של השופט אלי אברבנאל מבית המשפט המחוזי בירושלים שקבע שהמכרז שזכה בו ארגון 'אל המעיין' של ש"ס להקמה ולהפעלה של "פרויקט להעמקת הזהות היהודית בקרב בני נוער וצעירים מפריפריה חברתית וגיאוגרפית בישראל". נוהל ללא דופי.

    בכתב התביעה אותה הגישה ניידות חב"ד כנגד המשרד לשירותי דת הלינו שבין הזוכים במכרז הייתה גם תנועת 'אל המעיין' וסברו שמנהל הפרויקט מטעם 'אל המעיין' אינו עומד בתנאי הסף. תביעה זו הוגשה לבית המשפט המחוזי בירושלים שדחה את עתירתה של חב"ד ואף חייב אותם בהוצאות על סך 30,000 ₪.

    ניידות חב"ד ערערו על פסק הדין והרכב בית המשפט העליון בראשות השופט מני מזוז דחה את העתירה. וקבע: "שמנכ"ל המשרד, עו"ד עודד פלוס, שעמד בראש ועדת המכרזים, לא היה בניגוד עניינים. ולא נפל פגם בהתנהלותו או בהתנהלות ועדת המכרזים בראשה עמד.

    השופט מני מזוז אישר את זכייתה של תנועת אל המעיין, ואישר את האפשרות של המשרד להאריך את ההתקשרות עד שנת 2020.

    עו"ד עודד פלוס מנכ"ל המשרד לשירותי דת אמר לאחר פרסום פסק הדין: "שופטי בג"ץ אמרו בצורה ברורה המשרד לשירותי דת פועל בשקיפות מלאה בהתאם לחוק ונמנע מפוליטיזציה אני מברך על פסיקת בג"ץ ופועל ליישם את אמירת בית המשפט במכרזי המשרד"



    0 תגובות