פרנקל: "התפטרות אבוטבול לפני הקמת הגוש – צעד לבניית האמון"

    איתי גדסי No Comments on פרנקל: "התפטרות אבוטבול לפני הקמת הגוש – צעד לבניית האמון"

    חבר מועצת העיר המיועד אברהם פרנקל (שלומי אמונים) קורא למשה אבוטבול להתפטר, לפני הקמת הגוש ולא להחזיק את הסיעה כבני ערובה. כך פרנקל בראיון ל'מהדורה המרכזית' | האזינו לראיון

    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    אברהם פרנקל איש שלומי אמונים בבית שמש התראיין היום (שלישי) ל'מהדורה המרכזית' בהגשת אבימ מימרן. פרנקל אמור להכנס למועצת העיר לאחר התפטרות ראש העיר היוצא משה אבוטבול.

    החזון של בלוך: בעניני גינון, אזורי תעשייה ניקיון וכד' כולם תמימי דעים. אבל במקומות אחרים כמו לדוגמא ברווחה, יש רגישויות יתר לגבי נוער חרדי. החוקים לא נכתבו לפי אורח חיי לכן יש הבדלי גישות.

    הדרישה להתפטרות אבוטבול: אין איומים לגבי התפטרות אבוטבול. אנחנו מעוניינים להיות חלק מהגוש. אנחנו הרוב במועצת העיר. אנחנו הובלנו את העיר ושמגיעים לחיבורים יש צעדים בוני אמון. הייתה תקלה בהגשת הרשימות ואנחנו בצעד אמיץ הכנסנו אותו לרשימה שלנו, ואני לא נכנסתי בגלל זה, עכשיו שאנחנו רוצים להמשיך את את התהליך זה הצעד הראשוני. לא יכול להיות שיח שאין התפטרות עד שאין גוש.

    אבוטבול התפטר לאחר הקמת הקואליציה: אנחנו לא יכולים לנהל מצב בונה אמון שמבחינתנו לא עושים צעד בשביל להחזיק אותנו. איך אם עכשיו אין אימון איך מחר תחתום לי על צ'יק.

    אנחנו נתנו את המקום של אבוטבול מתוך שמחה ואמון.

    האזינו לראיון:



    0 תגובות