חברותא בהלכות 'הנהגה': מכתב תמיכה לליאון בציונות הדתית

    איתי גדסי 1 Comment on חברותא בהלכות 'הנהגה': מכתב תמיכה לליאון בציונות הדתית

    חיזוק למשה ליאון. הרב חיים שטיינר מחשובי רבני הציונות הדתית בירושלים במכתב היום: "חובה להתייצב ביום שלישי הקרוב ולבחור במשה ליאון לכהונת ראש העיר של ירושלים"

    ליאון בפגישתו אמש
    22:58
    24.04.24
    אבי יעקב No Comments on תקלה חמורה ברשת יש חסד: מוצרים ללא כשרות לפסח

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    אמש נפגש משה ליאון עם הרב חיים שטיינר בביתו שבעיר העתיקה. הרב שטיינר הינו ראש רבני תקומה וחבר באיחוד הרבנים למען ארץ ישראל. במהלך המפגש שוחחו השניים על האתגרים הרבים העומדים בפני ראש העיר ירושלים. הרב למד ביחד עם ליאון הלכות הנהגה ובירך אותו בברכת כהן.

    במכתב שפירסם הבוקר (שלישי) הרב שטיינר, הסביר הרב מדוע יש לבחור במשה ליאון: "ראויה ירושלים עיר קדשנו ותפארתנו להעמיד בראשה את ר' משה ליאון נ"י, יהודי שומר תורה ומצוות, אוהב ירושלים; איש אשר השמירה על ערכי הנצח של עם ישראל והשמירה על קדושת ירושלים עומדת בראש מעייניו.

    עוד התייחס הרב במכתבו לניסיונו ויכולות של משה ליאון: "ר' משה ליאון רכש ניסיון עשיר בניהול מערכות גדולות, בינהן משרד ראש הממשלה. בשנים האחרונות שימש חבר מועצת העיר וצבר נסיון רב בתחומים שהעירייה מופקדת עליהם.

    לסיום קרא הרב במכתבו לצאת ולבחור במשה ליאון: "לכן חובה להתייצב ביום שלישי הקרוב ולבחור בר' משה ליאון לכהונת ראש העיר ירושלים!"

    משה ליאון מסר כי: התמיכה של הרב שטיינר, תלמידו של הרצי"ה קוק ובעל זכויות רבות בבניין תורת הרב קוק בארץ בכלל ובירושלים בפרט מחזקת אותי ומחממת את הלב. המפגש עם הרב מחזק ומרומם. אני קורא לכל חברי בציונות הדתית לצאת ביום שלישי ה' בכסלו לקלפי, לבחור בי ולמנות אותי לשליח של כל הציבור לקידום ירושלים.



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      יהיה ראש העיר בעזרת ה'
      כך רצון גדולי הדור
      וגם רצון העם