ייעוץ טלפוני אישי עם מיילדת בכירה

    עפר גדנקן No Comments on ייעוץ טלפוני אישי עם מיילדת בכירה

    במרכז הרפואי שיבא לא שוקטים על השמרים. לאחר שאגף הנשים והיולדות עבר התאמה ליולדת החרדית תוך מתן אפשרות לשמירת שבת כהלכתה, ארוחות עשירות בכשרות בד"צ העדה החרדית, פסיקה ומענה הלכתי מאת הרה"ג צבי פורת שליט"א ועוד, מוסיפים בשיבא עוד ועוד שירותים לטובת היולדות.

    8:48
    29.03.24
    קובי פינקלר No Comments on עשרות חיילים סורים נהרגו בתקיפה המיוחסת לישראל

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בין השאר, מתקיימים קורסי הכנה ללידה וסיורים ייעודיים במתחם יולדות גם לנשות המגזר החרדי, מתאמת קהילה זמינה הכן לשירות היולדות ועוד. כשכעת, מציעים בשיבא שירות אישי וחשוב לכל אם: ייעוץ טלפוני פרטני עם מיילדת בכירה, המעניקה מענה לכל שאלה.

    השירות הייחודי בא לתת מענה למגוון סוגיות ושאלות העשויות להתעורר בתקופת טרום הלידה ולאחריה והוא ניתן באופן אישי ודיסקרטי על ידי הגב' חביבה ארנון  – מיילדת בכירה במרכז לנשים ויולדות ובעלת ותק ונסיון רב בשיבא – משנת התשמ"ו.

    "אני מזמינה כל אחת שרוצה לדבר איתי, לשאול, לברר, להיות רגועה ולדעת מה עליה לעשות, מתי ואיך", אומרת חביבה. "אני מאמינה שניתן לעזור לכל אחת לעבור את התהליך באופן חיובי תוך הקפדה על בטיחות האם והתינוק. כל אישה צריכה ויכולה לקבל ליווי והדרכה לפני הלידה ובמהלכה. לצד העובדה שחשוב גם לזרום עם התהליך ולהיות פתוחות לשינויים בתרחיש המצופה".

    השירות פתוח לציבור הרחב וניתן ליצור קשר בקו הטלפון: 03-5305969 (או באתר שיבא)

    חשוב להדגיש כי התשובות אינן ניתנות תמיד באופן מיידי והייעוץ אינו מיועד לשאלות דחופות. כמו כן שיחה עם חביבה אינה מהווה תחליף לבדיקה או להתייעצות עם רופא.



    0 תגובות