חלה מתוקה ורכה במיוחד ללא שומן מוקשה

    עפר גדנקן No Comments on חלה מתוקה ורכה במיוחד ללא שומן מוקשה

    כל קונדיטור יאמר לכם בצורה הברורה ביותר, שחלות, כמו כל מאפה, יגיעו לתוצאה המושלמת ביותר, כאשר תשתמשו במרגרינה איכותית וייעודית במיוחד לאפייה. בשימוש במוצרים איכותיים, תהנו ממרקם בצק משופר ומחלות רכות ואווריריות לאורך זמן.

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    כדי לתת מענה לחסרונות של המרגרינה אך לזכות ביתרונותיה ותרומותיה למאפה פיתחו ב'שמרית' את מרגרינה שמרית – ללא שומן מוקשה כלל, המהווה פתרון מושלם עבורכם!

    מרגרינה שמרית מיוצרת ללא שומן מוקשה, תוצאה מבריקה ובריאה של מחקר ופיתוח מבית שמרית והיא עשויה מחומרים איכותיים בלבד, הכוללים שמנים צמחיים ושמן קנולה 34%, שאינם עוברים תהליך הקשיה. בשימוש במרגרינה שמרית יהנו מאיכות בצק נעימה ונוחה לעבודה, מחלה שנשארת טרייה לאורך זמן רב יותר ובמרקם מיוחד ומשופר וכמובן לחלה בטעם מושלם!

    שמרית - מתכון חלהמתכון מבית שמרית לחלה מתוקה ורכה במיוחד

    מצרכים ל-2 חלות:

    1 שקית קמח (1 ק"ג)

    1 שמרים טריים שמרית ( 50גרם)

    2 ביצים (M)

    1 כף מלח (16גרם)

    ¾  כוס סוכר (150 גרם)

    ½ מרגרינה ללא שומן מוקשה- שמרית ( 100גרם)

    ½ 1 כוסות מים (370 מ"ל)

    אופן ההכנה:

    בקערת מערבל עם וו לישה מערבלים קלות את הקמח והשמרים, מוסיפים את הסוכר, הביצים, המלח והמרגרינה של שמרית, מוסיפים בהדרגה את המים וממשיכים לערבל כ-10 דקות. משמנים את הבצק מכל צדדיו, מניחים בקערה ומכסים בניילון למשך כ-שעה וחצי או עד הכפלת הנפח.

    מעבירים את הבצק למשטח עבודה ומחלקים ל-2, מכל חלק יוצרים 3 רצועות אותן קולעים לחלה. מניחים בתבנית אפייה משומנת ומכסים למשך כ-40 דקות. מברישים בביצה טרופה ומפזרים שומשום/ קצח/ זרעים/ גרעינים. אופים בתנור שחומם מראש ל-175 מעלות כ-30 דקות או עד שהחלות מוזהבות.



    0 תגובות