מקלב: "יש לנו צלקות מהצהרות של קמפיינים בבחירות ומהזלזול בנו"

    איתי גדסי 2 Comment on מקלב: "יש לנו צלקות מהצהרות של קמפיינים בבחירות ומהזלזול בנו"

    "ייתכן ואם היינו יודעים את תוצאות הבחירות בבית שמש מראש, היינו רצים בנפרד" כך מצהיר היום ח"כ אורי מקלב (דגל התורה) בראיון ל'מהדורה המרכזית' | אלעד: "אין לנו שום הסכם עם ישראל פרוש" | ירושלים: "הבאנו חבל ארוך למשה ליאון להביא את 'אגודת ישראל' לקלפי" | חוק הגיוס: "הישיבה הקרובה תהיה המכריעה" |
    האזינו לראיון

    ח"כ אורי מקלב צילום: פלאש 90

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לאחר הניצחונות המרשימים של תנועת 'דגל התורה' ברחבי הארץ, במיוחד לאור הריצה הנפרדת בירושלים, ביתר, אלעד והניצחון הגדול בחיפה על יונה יהב. ח"כ אורי מקלב (דגל התורה) התראיין היום (ראשון) ל'מהדורה המרכזית' בהגשת אבי מימרן ושוחח על מהלך הבחירות, ההתמודדות בערים השונות, המחלוקות, הסיבוב השני בירושלים ומה התוכניות קדימה.

    ריצה בנפרד: "הליכה משותפת בירושלים הייתה מביאה להחלשות הכוח, ביקשנו לברר את כוחה של 'דגל התורה' וזה נעשה בהצלחה מרובה".

    מועמד חרדי: "הבנו מהשר אלקין שלא היה מתמודד אילו היינו מאוחדים תחת מועמד חרדי אחד, כאשר היה מועמד חרדי מול חילוני לא היה לו סיכוי".

    תמיכת אגודה בליאון: "אנו נותנים חבל ארוך למשה ליאון להביא את 'אגודת ישראל' אם בחלוקת התיקים ואם בתפקידים, אנו מוכנים לעמוד בכל מבחן של יושר ציבורי בנושא הזה."

    הסתה כנגד מועמד חרדי: "עד היום כואב לנו כאשר היה מועמד חרדי ופעלו כנגד, כבר עכשיו רואים את נצני ההסתה כנגד מועמד חרדי בירושלים".

    אלעד: "אין כרגע שום הסכם מול ישראל פרוש לגבי העיר אלעד. יש לנו צלקות מההצהרות הקמפיין והזלזול של מפלגות אחרות מהבחירות הללו בכמה ערים".

    בית שמש: "בחנו את התוצאות בבית שמש, הרב אבוטבול הביא מלבד הקולות החרדים גם הרבה קולות מהציבור החילוני, המפלגות החילוניות קיבלו יותר קולות מהמפלגות החרדיות למרות שאין רוב חילוני בבית שמש, לא מיצו את הכוח הדתי והחרדי בקלפי".

    עוד אמר מקלב: "יכול להיות שהיינו צריכים לרוץ בנפרד בבית שמש, אילו היינו יודעים את תוצאות הבחירות יתכן והיינו נוהגים אחרת".

    ברקוביץ': "לעת הזו צריך לכידות מלאה של כל הציבור, האג'נדה של ברקוביץ שונה ולא שיהיה אחד שיתפתה עם האמירות שיכבד אדמורי"ם".

    אין טענות: "אין לנו טענות אישיות כלפי איש כזה או אחר, לא יד כזו או אחרת נצחה – האמת נצחה".

    חוק הגיוס: "עמדתנו כלפי 'חוק הגיוס' נשארה בעינה, אין מחלוקת על הערות שלנו מעבר לזה אנחנו מחכים לאחדות בנושא הזה, הקואליציה ממתינה להתייחסות אגודת ישראל בנושא הזה".

    עוד אמר מקלב: "הישיבה הקרובה בנושא 'חוק הגיוס' זוהי ישיבת המשך לנעשה, לא יהיו הצבעות או הכרעות בישיבה הקרובה".

    האמת נצחה: "השיח והתייחסות צריכה להשתנות, היה אפשר למנוע את הכל בהכלה של השני והקשבה לשני ולא רק בבחירות, לא יד כזו או אחרת נצחה יד האמת נצחה".

    האזינו לראיון המלא:

    צילום: פלאש 90

     



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      מקלב הנצחון הוא שלנו בביתר????