ש"ס תתמוך בנחמן גלבך בצפת, ההערכות: שלומ"א תתמוך בליאון

    איתי גדסי No Comments on ש"ס תתמוך בנחמן גלבך בצפת, ההערכות: שלומ"א תתמוך בליאון

    מאחדים כוחות: יו"ר ש"ס אריה דרעי הודיע על תמיכה במועמד שלומי אמונים, נחמן גלבך לראשות העיר צפת | ההערכות כי התמיכה בשלומי אמונים, תחזור לש"ס בתמיכה במשה ליאון | יו"ר ש"ס בצפת: "התפעלתי מהעוצמה והאהבה הרבה שיש לדרעי כלפי נחמן גלבך"

    דרעי עם גלבך היום צילום: שס
    7:00
    19.04.24
    חדשות קול חי No Comments on דיווחים זרים: ישראל תקפה שורת מטרות באיראן | מתעדכן

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לקראת הסיבוב השני בבחירות המקומיות בעיר צפת, הודיעה היום (ראשון) סיעת ש"ס כי היא תומכת במועמד שלומי אמונים נחמן גלבך לראשות העיר.

    יושב ראש ש"ס השר אריה דרעי נפגש היום עם גלבך והשניים סיכמו על תמיכה בו לראשות העיר. בהודעת התנועה נכתב כי מפלגת ש"ס, מפלגת חב"ד, מפלגת ג' המאוחדת, וקהלים רבים ושלמים מכל המגזרים בעיר מתלכדים בכל הכח להצלחת בחירתו של גלבך לראשות העיר.

    ההצלחה לרתום את ש"ס לתמיכה במועמד שלומי אמונים, למרות שבסיבוב הראשון, ש"ס תמכה במתחרה העיקרי שוקי אוחנה, מלמדים, כי הקרעים בין ש"ס לשלומי אמונים צפויים להתאחות וכי שלומי אמונים תתמוך במשה ליאון בירושלים והקואליציה של ישראל פרוש באלעד תהיה יחד עם ש"ס.

    בהודעת יו"ר ש"ס בצפת גונן שגב נכתב: בתמיכת יו"ר התנועה הרב אריה דרעי ובברכתם של מועצת חכמי התורה בנשיאות הרה"ג חכם שלום הכהן שליט"א אנו יוצאים למערכת בחירות גורלית ביותר. פועלין בכל הכח לבחירתו של הרב נחמן גלבך לראשות עירית צפת!

    התפעלתי מהתמיכה הבלתי מסוייגת מהעוצמה והאהבה הרבה שיש לרב אריה דרעי כלפי הרב נחמן גלבך, האיש היחיד שיאחד את כלל המגזרים, וישמור על עירנו האהובה מאוחדת ושלמה!

    מפלגת ש"ס, מפלגת חב"ד, מפלגת ג' המאוחדת, וקהלים רבים ושלמים מכל המגזרים בעירנו האהובה מתלכדים בכל הכח להצלחת בחירתו של נחמן גלבך לראשות העיר!

     

     



    0 תגובות