- רדיו קול חי - -

הרמטכ"ל להורי הדר גולדין: "אפשר להחזיר את הבנים תוך שבוע"

הוריו של חלל צה"ל סגן הדר גולדין ז"ל, שמחה ולאה גולדין, קיימו אמש פגישה עם הרמטכ"ל גדי אייזנקוט. לדבריהם, במהלך הפגישה אמר הרמטכ״ל כי "יש לעצור את כל הפרויקטים מול עזה עד להשבת החיילים והאזרחים. לעצור הכל פרט להכנסת מים, מזון, ביוב ותרופות". עוד הדגיש איזנקוט "כי במידה והמערכת הפוליטית תרצה – ניתן להשיב את הבנים בתוך שבוע".

ההורים התייחסו לפגישה ואמרו: "מהפגישה הקשה הסקנו כי ראש הממשלה לא רוצה להשיב את החיילים לישראל. בפעם השלישית ראש הממשלה שוב שיחק ברגשות המשפחות והונה אותנו", אמרו בני הזוג גולדין. "נתניהו מסכים לשלם משכורות למנגנון הטרור של החמאס לפני שהוא דורש את השבת החיילים חזרה לישראל. אנחנו מבקשים מעם ישראל לדרוש מראש הממשלה ושר הביטחון לעמוד בהתייחסות שנתנו שלא תהייה הסדרה בלי החיילים". כך דיווח במעריב.

מדובר צה"ל נמסר: הרמטכ״ל, רב אלוף גדי איזנקוט, נפגש עם בני משפחת גולדין ביום שישי כפי שנוהג לעשות מעת לעת. המשפטים שהוצאו מהפגישה הינם חלקיים ביותר ואינם מיצגים את הדברים שנאמרו בפגישה.

במהלך הפגישה הציג הרמטכ״ל את עמדת צה״ל כפי שבאה לידי ביטוי באופן קבוע בפני הדרג המדיני בשיחות סגורות ואשר לא השתנתה בשנים האחרונות.
צה״ל פועל ללא לאות להשיב את השבויים והנעדרים לישראל וימשיך לעשות זאת.