הבחירות בעיר המעורבת עברו ללא תקלות

    איתי גדסי No Comments on הבחירות בעיר המעורבת עברו ללא תקלות

    בעיר לוד נרשמה מערכת בחירות שקטה והגונה, מצד כל המתמודדים והמפלגות

    צילום: פלאש 90
    19:36
    25.04.24
    פנחס בן זיו No Comments on הקבינט אישר: מחבלי הנוח'בה יזכו לביקורים בבתי הכלא

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    דוגמא ומופת. העיר לוד על תושביה, נבחריה ומתמודדיה, הוכיחה בגרות פוליטית ראויה לציון, כאשר יום הבחירות עבר בסדר מופתי ומבלי שנרשמו אירועים מיוחדים, כיום חגיגי של דמוקרטיה.

    ראש העיר המכהן רביבו, הביס את שני יריביו במירוץ לראשות העיר, וזכה ברוב מוחץ וחד משמעי. גם בהתמודדות על מועצת העיר, הגדיל רביבו את כוחו באופן משמעותי, והכניס 6 מנדטים לעומת 4 בקדנציה האחרונה.

    סה"כ הצביעו 30,737 המהווים כ-54% מכלל בעלי זכות הבחירה בלוד. בעוד שבמועצה היוצאת כיהנו 10 סיעות, בקדנציה החדשה יכהנו 6 סיעות בלבד: סיעת הליכוד בראשות עו"ד יאיר רביבו קיבלה 7,868 קולות אשר זיכו את הסיעה ב-6 מנדטים: לצידו של ראש העיר יכהנו רפי קטאשוילי, גיל חדד, נתנאל אייזיק, אליהו סער ועו"ד אודליה ארז.

    להישג זהה זכתה הרשימה המשותפת בראשות עו"ד פרג' אבן פרג' – אלנידא אל ערבי אללידאויה ואל נאדהדה שקיבלה 7,741 קולות ו-6 מנדטים הכוללים מלבד פרג' את עו"ד עבד אל כרים אזברגה, מוחמד אבו שריקי, פידה שחאדה סאלחה, ג'מאל אבו סיאם, ואקרם סקאלה.

    הבית היהודי בראשות יוסף חיים הרוש עם 4,758 קולות ושלושה נציגים במועצה. יחד עם הרוש יכהנו עו"ד אלמז יאלי פנטה, ועמיחי לנגפלד.

    סיעת לוד ביתנו שמרה במדויק על כוחה עם 2,952 קולות ושני מנדטים שהעניקו לאלוירה קוליחמן ולאריה לוי קדנציה נוספת.

    יש עתיד לכולנו בראשות רפי יקותיאל עם 1,801 קולות ומנדט אחד, כך גם ש"ס בראשות עו"ד מאיר אסולין עם 1,587 קולות ומנדט אחד.



    0 תגובות