סער נגד נתניהו – 2: ראה"מ אינו תומך במועמד 'הליכוד' בבת ים

    איתי גדסי No Comments on סער נגד נתניהו – 2: ראה"מ אינו תומך במועמד 'הליכוד' בבת ים

    בגלל החקירות? בבחירות לראשות עיריית בת ים, פעילי הליכוד מחולקים בין מועמד הליכוד המקומי צביקה ברוט, הזוכה לתמיכת גדעון סער. לבין יוסי בכר חבר הליכוד, שאינו רץ דרך המפלגה המקומית, וזוכה לתמיכת ראש הממשלה. בת ים סוערת וכבר מרמזים בעיר, על קשר בין חקירות ראה"מ לברוט | מבחן השטח של נתניהו

    נתניהו וסער בימים יפים יותר צילום: פלאש 90
    18:18
    28.03.24
    זמן אוויר No Comments on הסינגלים השירים והאלבומים החדשים | חדשות התעשייה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    קרב הליכודי על בת ים: ראש הממשלה בנימין נתניהו נכנס למריבה פנימית בעיר בת ים, סניף הליכוד המקומי תומך ביו"ר הליכוד צביקה ברוט לראשות העיר. אך ראש הממשלה בחר להעביר את תמיכתו לראש העיר המכהן יוסי בכר. התמיכה גרמה לסערה גדולה ב'ליכוד' משום שראש הממשלה יוצא נגד מועמד של התנועה בעיר גדולה.

    נתניהו פרסם סרטון תמיכה בו הוא נראה עם בכר ואמר: "אני מבקש להביע את תמיכתי בצביקה ברוט לראשות עיריית בת ים וברשימת הליכוד בראשותו למועצת העיר", אומר סער. "אני מכיר את צביקה שנים רבות ומאמין שהוא יכול להוביל את השינוי שבת ים זקוקה לו. חשוב לחזק את הליכוד ברשויות המקומיות ואת זה אפשר לעשות אך ורק בהצבעה באותיות מחל בבחירות שיתקיימו מחר".

    מייד לאח"כ ייצא ברוט, עם סרטון של ח"כ לשעבר גדעון סער, בו הוא מודיע על תמיכתו בברוט. בליכוד המקומי רומזים כי בסביבת נתניהו מאשימים את ברוט כי יש לו יד בחקירות שמתנהלות כנגד ראש הממשלה. גם מכיוון שברוט נחשב איש של גדעון סער, יריבו הפוליטי המושבע. יצויין כי בחודש האחרון יחסי השניים הדרדרו עוד יותר, לאחר הודעת ראש הממשלה כנגד תוכנית ההדחה של סער.

    ממטה הליכוד בבת ים נמסר בתגובה כי "בניגוד להשמצות של מר בכר, צביקה ברוט אינו אחראי לחקירות נגד נתניהו. צר לנו שנתניהו החליט לפגוע אישית בברוט ולפנות נגד עמדת הליכודניקים, ונגד עמדת כל בכירי המפלגה, רק בשל מידע שקרי שהובא בפניו שלא היה ולא נברא. יש להזכיר כי נתניהו כבר עשה את התרגיל הזה בבת-ים בשנת 98' והפסיד, כאשר יצא נגד מפלגתו שלו, וכך יהיה גם הפעם. אנחנו ננצח את הבחירות מחר, ואנו מאחלים הצלחה בחקירות גם לנתניהו וגם לבכר".

    מתנועת הליכוד נמסר בתגובה: "תמיכת הליכוד ביוסי בכר התקבלה על ידי ועדת ההיגוי המוניציפאלית של התנועה הרבה לפני שפורסם דבר העסקתו של מר פילבר בידי צביקה ברוט. בכר הינו חבר בליכוד שזכה בסקרים פנימיים של המפלגה לסיכויי הניצחון הגבוהים ביותר. בהתאם להחלטת הוועדה, ראש הממשלה נתניהו הודיע על תמיכה בבכר".



    0 תגובות