שובר שתיקה • גפני: "לא תומכים בברק צברי לראשות העיר"

    איתי גדסי 3 Comment on שובר שתיקה • גפני: "לא תומכים בברק צברי לראשות העיר"

    מדוע הרבנים הורו לא לתמוך ביוסי דייטש? האם החיבור לש"ס הוא טבעי?, יו"ר 'דגל התורה' משה גפני מתראיין ל'מהדורה המרכזית' ומדבר על הכל. אלעד: "לא נתמוך בברק צברי" ומאשים: "יש טביעות אצבע של פרוש, בעניין חברת חקירות פרטית שהפעילה חוקר פרטי שעבד בשבת"

    משה גפני צילום: פלאש 90
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יו"ר תנועת 'דגל התורה' ח"כ משה גפני, שובר שתיקה פוליטית ארוכה ומתראיין היום (שני) ערב הבחירות לרשויות המקומיות, ל'מהדורה המרכזית' בהגשת אבי מימרן. גפני התייחס לבחירות הנפרדות בירושלים, סאגת אלעד, וההסכם מול מאיר פרוש. החיבור לש"ס והחיבור הטבעי

    על הבחירות בירושלים ואי התמיכה ביוסי דייטש:  "הרבנים של דגל התורה בירושלים הכריעו שאם היה מצב שכל החרדים יתמכו ביוסי דייטש עלול להיווצר מצב שכל החילונים יתאחדו נגדו. יוסי דייטש היה בקשר עם הרבנים בירושלים, לא הייתי מעורב בזה. ובלי קשר לכך, זו ההחלטה של מועצת גדולי התורה".

    על טענות המחלוקת: "הטענות שאנחנו עשינו מחלוקת ופילוג, זה הטענות שעושות פילוג. אם כולם יגידו שלא מדובר במחלוקת אלא מדובר בבחירות פנימיות, אז לא יהיה פילוג. מי שצועק פילוג הוא גורם לזה. ההיסטוריה לא רלוונטית, הא ראיה שאנחנו הולכים ביחד בהרבה מקומות".

    החיבור לש"ס: "יותר טבעי לנו ללכת עם אגודת ישראל, אבל בשנים האחרונות אנחנו הולכים גם עם ש"ס בכמה מקומות. התמיכה של שס ביהב היא פגיעה בנו, למה לצעוק את זה בקול? רוצים לתמוך תעשו זאת בשקט. זה מעשה לא חברי, לא ערכי, הם רואים כמה נפגענו שם קשה".

    אלעד ומועמדות ישראל פרוש: "ישראל פרוש לא דובר אמת בכל מקרה. היה לנו הסכם, אני חתום עליו, הרב פרוש חתום עליו. הוא כתוב בצורה ברורה. אבל הם הפרו את ההסכם בזה שהם עשו כל מיני תרגילים כדי למצוא סיבות להפר את ההסכם. פרוש למרות שהוא טוען שזה לא הוא, סימני אצבעותיו שם, לקח חוקר פרטי שעבד בשבתות ובימים טובים כדי למנוע מאיתנו להתמודד".

    עוד אמר גפני: "מצביעי דגל התורה באלעד לא חייבים להצביע בפתק הצהוב, שכל אחד יעשה מה שהוא רוצה".

    הפילוג בפתח תקווה: "ברגע שראינו את הסירטון של גרינברג שנכון לעכשיו שס תומכת בו, והוא אומר דברי הסתה על החרדים, ביש עתיד מדברים יותר בזהירות.. הוא ואמר שהפארק יהיה פתוח בשבת. אם זה הדברים שלו, אנחנו לא שם, אנחנו לא יכולים לתמוך בו".

    האזינו לראיון:

    צילום: פלאש 90


    3 תגובות

    מיין תגובות
    1. 3

      כל כך קטנוני וילדותי שהפסדתם קול אחד

    2. 2

      חשש רציני במטה דגל התורה, כי המועמד לראשות עיריית ירושלים משה ליאון, לא יצליח לעבור את המכסה בכדי לעבור לסבב הבחירות השני. גפני והרב דוד כהן שליט"א פנו טלפונית לתושבי העיר ירושלים וקראו להם לצאת ולהצביע לדת ומשה ליאון, אבל רובם ככולם "לא יצאו" אח"כ לבחור, בגלל שהם לא אוהבים המדריך החדש -יענקושי-, ורוצים להראות לו שהוא לא יהיה המדריך החדש שלהם. יענקושי לך הביתה ותפסיק לבזות מרן שר התורה.

    3. 1

      נראה לי שפינדרוס הצביע לצברי