M16 ונשק חם: פשיטת משטרה חשפה מאגר נשק בירושלים

    בנצי לייזרוביץ No Comments on M16 ונשק חם: פשיטת משטרה חשפה מאגר נשק בירושלים

    בתום חקירה סמויה שקיימה המשטרה כנגד סחר בנשקים ואמצעי לחימה במזרח ירושלים, עצרו הלילה השוטרים 13 חשודים – בחיפוש שנערך בביתו של החשוד המרכזי בסחר נתפס נשק 'מוסב' מסוג M-16

    19:36
    25.04.24
    פנחס בן זיו 1 Comment on הקבינט אישר: מחבלי הנוח'בה יזכו לביקורים בבתי הכלא

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    במהלך החודשיים האחרונים, קיימה המשטרה חקירה סמויה תוך שימוש במגוון אמצעים טכנולוגיים מתקדמים, כנגד חשוד תושב מזרח ירושלים שעל פי החשד סוחר בנשקים ובאמצעי לחימה ומוכר אותם לכל דורש, ובמסגרת זו הצליחו חוקרי המשטרה לאסוף ממצאים וראיות שהביאו להפללתם של 12 חשודים נוספים שעפ"י החשד רכשו ממנו אמצעי לחימה שונים ומגוונים, בהם תחמושת וחלקי נשק שככל הנראה משמשים להסבתם של נשקי 'אייר סופט' לנשק חם בעלי יכולת לבצע ירי תחמושת.

    הלילה, עם מעבר החקירה לשלב הגלוי, במבצע מעצרים רחב היקף שנערך ברחבי מזרח ירושלים, פשטו בלשי המשטרה יחד עם לוחמי מג"ב על בתיהם של 13 החשודים (שנות ה- 20-30, בהם החשוד המרכזי בסחר) ועצרו אותם. במהלך החיפוש תפסו השוטרים בביתו של החשוד נשק מסוג M-16 שעפ"י החשד עבר הסבה לנשק חם ותחמושת מסוגים שונים.

    כלל החשודים הובאו לחקירה במשטרה, ובהמשך החיום יובאו מי מהם להארכת מעצר בפני בית המשפט.

    "מאבקה הנחוש של המשטרה בסחר והחזקה של אמצעי הלחימה הבלתי חוקיים מתחילת 2018 באמצעות מספר סוכנים שהופעלו בקרב האוכלוסייה, הביא עד כה לתפיסתם של עשרות כלי נשק והניב עד כה חשיפות משמעותיות וביסוס ראיות כנגד עשרות עבריינים, הרחקתם מהחברה ופגיעה אנושה בתשתית הכלכלית המופקת מן הפשיעה ומאפשרת את המימון לפעילות עבריינית ו\או טרור", נמסר.

    במשטרה ציינו, כי הפעילות הסמויה וגל המעצרים שנערך הלילה, מהווים נדבך מרכזי וחשוב במלחמתה העיקשת והנחושה של המשטרה למגר את תופעת הסחר, שימוש והחזקתם של נשקים ואמצעי לחימה בלתי חוקיים. אנו מתכוונים להמשיך לפעול בנושא זה במגוון השיטות והאמצעים העומדים לרשותנו כדי להגיע לכל מי שידו בכך ולהביאו לדין.



    0 תגובות