הסכם גג ביו"ש: אושרו 20 אלף יחידות דיור

    אריאל שרפר No Comments on הסכם גג ביו"ש: אושרו 20 אלף יחידות דיור

    מעלה אדומים תזכה לתוספת של אלפי יחידות, בכפוף לאישור הגורמים המדיניים | השר גלנט: "עלינו לבסס אחיזה במקומות בעלי חשיבות אסטרטגית ולאומית"

    מעלה אדומים • אילוסטרציה צילום: יונתן סינדל, פלאש 90
    19:36
    25.04.24
    פנחס בן זיו 1 Comment on הקבינט אישר: מחבלי הנוח'בה יזכו לביקורים בבתי הכלא

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    אחרי תקופה ארוכה, בשל חשש מעימותים מדיניים, ביום חמישי האחרון נחתם הסכם לבניית אלפי יחידות דיור במעלה אדומים. מדובר בהסכם פיתוח כוללני בין משרד הבינוי והשיכון ועיריית מעלה אדומים, לבנית אלפי יחידות דיור בעיר במהלך השנים הבאות, כך חשף היום יהודה שלזינגר ב"ישראל היום".

    עם חתימת ההסכם יהיה אפשר להתחיל בעבודות הפיתוח אשר יאפשרו את בניית 470 יחידות הדיור שלהן יש אישור מדיני. יתרת יחידות הדיור בהסכם, העומדת על קרוב ל־20 אלף יחידות דיור, מותנית באישורי הגורמים המדיניים.

    אלוף (מיל') יואב גלנט, אמר: "אני מברך על חתימת ההסכם הכוללני שיוביל לפיתוח ולהגדלת כמות האוכלוסייה במעלה אדומים באופן משמעותי. נוסף על יחידות הדיור החדשות, יוקמו בעיר גם מוסדות ציבור וחינוך ובהם בתי כנסת, בתי ספר וגנים, מתנ"סים ואולמות ספורט. עלינו להמשיך לבסס את האחיזה במרחב ירושלים,ממעלה אדומים במזרח ועד גבעת זאב במערב, מעטרות בצפון ועד מרחב בית לחם וקבר רחל בואכה אפרת וגוש עציון. אלו מקומות בעלי חשיבות היסטורית, אסטרטגית ולאומית".

    עוד הוסיף: "שטחי יהודה ושומרון אינם נכס סחיר בראייה הביטחונית, והם עתידים לשרת את ביטחון המדינה, גם מול איומים ממזרח, אשר חלקם צפויים וחלקם בלתי ידועים. במעלה אדומים אנו פועלים בשיתוף פעולה מלא יחד עם ראש העיר בני כשריאל, ונמשיך לפעול לחיזוק העיר. עלינו להמשיך לשמור על יהודה, שומרון ובקעת הירדן בשליטה מלאה ולחזק את ההתיישבות בחבלי ארץ אלו".



    0 תגובות