"ראש עיר של כולם" • ראש העיר החרדי שמתמודד ללא מתחרים בעיר החילונית

    ארי וידר No Comments on "ראש עיר של כולם" • ראש העיר החרדי שמתמודד ללא מתחרים בעיר החילונית

    הוא ניצח את מערכת הבחירות ברחובות על שברי אחוזים, היום הוא מתמודד ללא מתחרים | בהתחלה פחדו ממנו כי יהפוך את העיר לבני ברק 2 | היום החילונים רוצים בו כראש עיר | רחמים מלול ראש עיריית רחובות בריאיון מרתק, על ההתנהלות הנכונה מול הציבור החילוני והאם המפלגות בכנסת נוהגות נכון היום

    ראש עיריית רחובות רחמים מלול צילום: פלאש 90
    20:53
    23.04.24
    מנחם טוקר No Comments on משלושה יוצאים שניים: הקלידנים בפרק חגיגי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש עיריית רחמים מלול הוא דמות מרתקת, אדם שכבש בסערה את כס ראשות העיר החילונית רחובות, והיום מתמודד ללא מתחרים על קדנציה נוספת, מלול הוא ההוכחה כי אדם חרדי יכול לנהל עיר חילונית, מתוך שלום וכבוד הדדי עם כלל הסיעות והמגזרים בתוך העיר. מלול התראיין היום (חמישי) לתוכנית 'פילפוליטיקה' בהגשת הפרשנים הבכירים יעקב ריבלין ואבי בלום.

    ראש עיר חרדי אצל חילונים: "אומנם כן, הציבור החרדי המתון הגיע למסקנה שתדמית של אדם וחזותו וניסיונו במקום כזה או אחר, זה לא הפרמטרים אם האיש יצליח. אני זכיתי בשברי אחוזים, מטעם הליכוד. אז אומנם היו נגדי כתבות בעיתונות, עיקר הכתבות כי אני יהפוך את רחובות לבני ברק 2. במשך הקדנציה נוכח הציבור לדעת שהוא התבדה, הייתי ראש עיר של כולם. דאגתי לכולם מתוך כבוד וכל אחד קיבל את מה שמגיע לו".

    סטטוס קוו: "כל הסיעות נכנסו לקואליציה שלי, לעורר את המרכולים זה לא כדאי, כי זה יפר את כל השקט שיש בעיר. הם התעקשו רק על שמירת הסטטוס קוו. אם ישנם מקומות פתוחים באזור מרוחק בעיר שאין שם אוכלוסיה חרדית ודתית. ובשכונות הדתיות והחרדים אין שום דבר פתוח".

    "שהציבור החרדי מפגין קיצוניות והפגנתיות נגד, זה משיג את התוצאה הפוכה וזה גורם לחילונים להתלכד נגד החרדים. אצלי מרץ נכנסה לקואליציה כי שידרנו מתינות ולא אנטי. האווירה הזאת חסרה היום בין חרדים לחילונים".

    "במישור הארצי יש אווירה קיצונית המפלגות החילוניות מתחזקות, ככל שנשדר יותר מתינות, יותר הבנה, יותר שיוויון ויותר לבוא לקראת השני, ואני באתי לקראת האוכלוסיה העיר, לדוגמא שרצו שלא יבנה לצידם מבנה מסוים, באתי לקראתם וזה עבר למקום אחר".

    .

    עוד הוסיף מלול: שאתה מספק את הצרכים של המגזר הכללי הם מקבלים בהבנה את סיפוק הצרכים של הציבור החרדי על מוסדות החינוך. אצלי כמעט הכל היה על מי מנוחות. אצלנו אין הפגנות ואלימות מילולית וח"ו פיזית. אני התייעצתי עם רבי אלעזר אבוחצירא זצוק"ל והוא הורה לי לנהוג כך עם האוכלוסיה החילונית.

    ראש עיר חרדי: "לי זה קרה שיצאו נגדי בגלל שאני חרדי. והחרדים לא רצו ללכת איתי. הם עשו סקרים שאני מפסיד והם התבדו. למרות שהם לא הצטרפו לתמיכה בי הם קיבלו את צרכיהם ובאו על סיפוקם. ונתתי להם מוסד חדש שהיה שייך לציבור החילוני. היום מתנהלת נגדי תעמולה לשים פתק צהוב ריק".

    חזרה לכנסת: "גם שהייתי בכנסת נקטתי באותה שיטה ואותה השקפת עולם. ה99 עד 2003 הם התפעלו ממידת הפתיחות שלי. זה הרשים אותם לימים מצאו בי אדם שאפשר לדבר איתי על הכל. בינתיים לא הייתי מעוניין לחזור".

    ש"ס של שנות ה-80: "קשה לי לדבר על ש"ס, יש לה עדיין מקום בציבור הישראלי. עדיין דרעי מוביל אותה בדבקות. אני סבור שיש קצת החלשות אבל ביום פקודה כפי שראשי שס יודעים לעבוד התוצאות יהיו טובות, עדיין יש לה מקום בציבוריות הישראלית".

    האזינו לראיון:

    צילום: פלאש 90

     



    0 תגובות