פינדרוס 2? בחיפה מבקשים לפסול את מועמד ש"ס "אינו תושב העיר"

    איתי גדסי 2 Comment on פינדרוס 2? בחיפה מבקשים לפסול את מועמד ש"ס "אינו תושב העיר"

    סיעת מרץ בעיר חיפה שלחה מכתב בהול למנהל הבחירות בחיפה כנגד – יו"ר ש"ס החדש בחיפה נתי חייאק, שהיה בעברו חבר מועצת העיר ברכסים. לטענתם הוא אינו תושב העיר ולכן פסול הוא מלהתמודד. האם מקרה פינדרוס ממשיך?

    14:17
    25.04.24
    קובי פינקלר No Comments on המפתחות בידיים של הקבינט: צה"ל מוכן לפעולה ברפיח

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    תסמונת פינדרוס: לאחר פסילת יצחק פינדרוס ככל הנראה באופן סופי מלהתמודד בבחירות בעיר אלעד, עקב הטענה כי אינו תושב קבע בעיר, ןמתגורר שם רק בגלל הבחירות וכי מרכז חייו אינו באלעד. מסתבר שככל הנראה בעוד מקום בארץ ש"ס עלולה להסתבך.

    סיעת מרצ 'חיפה' בראשות דובי חיון הגישה היום (חמישי) באמצעות עו״ד רון אביב, תלונה בהולה לועדת הבחירות בנוגע למועמד העומד בראש סיעת ש״ס בחיפה – נתי חייק.

    יו"ר מר"צ דובי חיון מסר: "נתי חייק הוא מועמד ש״ס שאינו חיפאי,אינו יכול לעמוד בראש רשימה חיפאית בדומה למה שקרה באלעד עם מועמד ש״ס שבג״צ פסל אותו מלהתמודד. חייק הוא תושב רכסים, היה במועצת העיר שלה ומרכז חייו ומשפחתו ברכסים. הוא העביר את כתובתו בתעודת הזהות במחצית יולי 2018 לרח הרצוג חיפה אבל משפחתו מתגוררת בוילה רחבת הידיים שברכסים והוא לן שם".

    לדבריו: "זו עוד מועמדות פיקטיבית מבית היוצר של השר דרעי המקדם את האינטרסים שלו בחיפה וכרת ברית עם יהב בתמורה לתגמולים נכבדים לש״ס. זו קומבינה פוליטית מדיפה ריח רע שכולה סביב האינטרסים".

    ממנהל הבחירות בחיפה טרם נתקבלה תשובה לאשמותיו הקשות של יו"ר מר"צ. יש לציין כי נתי חייאק כבר מתגורר בעיר מספר חודשים ומונה על ידי יו"ר ש"ס לפני כשלושה חודשים ומייד אח"כ עבר להתגורר. זה אינו מקרה יצחק פינדרוס שהוצנח סמוך למועד הבחירות.

    מיו"ר שס בחיפה נתי חייאק נמסר: עדיין לא קיבלתי את המכתב. לכשיתקבל אגיב בעזה"י.

    המכתב המלא:

    1 2 3 4 5 6



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      זה הבית של הרב אריה חייק אביו של מתי
      עבודת התחקיר לא הייתה רצינית

    2. 1

      אכן. כתושב רכסים, מפורסם לכל, הבית המצולם ביתו של אביו של נתי -נתנאל חייק, (הרב..) בבית זה מתארחים רבות כל בני המשפחה גיסים וחברים..
      גם הישיבה המדווחת היא של האב..