תוקנה אפליה חמורה ביו"ש: חברי קלפי יקבלו שכר

    אריאל שרפר No Comments on תוקנה אפליה חמורה ביו"ש: חברי קלפי יקבלו שכר

    סגן השר הנחה, האלוף יחתום – חברי ועדות הקלפי ביהודה ושומרון יקבלו שכר על עבודתם ביום הבחירות

    קלפיות בבחירות האחרונות
    צילום: פלאש 90
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בחודשים האחרונים עמלו בלשכתו של סגן שר הביטחון ובמחלקות המשפטיות של יועמ"ש, משרד הביטחון, משרד המשפטים ומשרד הפנים על תיקונים לחקיקות השונות הקיימות בסוגיית הבחירות המקומיות וכפי שפורסם לפני כחודשיים – סגן שר הביטחון הרב אלי בן דהן הנחה את הגורמים המשפטיים להשוות את מצב החקיקה הקיים בשאר חלקי ישראל בתחום דיני הבחירות לרשויות המקומיות – לבין החקיקה הקיימת באיזור יהודה ושומרון.

    לאחרונה התחוור כי החקיקה שעברה בקריאה שנייה ושלישית בסוף מושב הקיץ האחרון לא נכללה במסגרת התיקונים שנעשו, ולכן בשונה משאר חלקי ישראל – לא יוכלו חברי ועדות הקלפי ביהודה ושומרון לקבל שכר על עבודתם ביום הבחירות ובהכנות המקדימות להן. בשל כך הנחה סגן שר הביטחון הרב אלי בן דהן את יועמ"ש איו"ש אייל טולדנו לפעול לחקיקת בזק ולהעביר תיקון מהיר בנושא זה.

    היום הושלמה הכנת הצו וככל הנראה תובא לחתימת אלוף פיקוד מרכז נדב פדן עוד היום, וכך יתאפשר לחברי ועדות הקלפי העובדים ביום הבחירות בקלפיות ביהודה ושומרון – לקבל שכר על עבודתם.

    סגן שר הביטחון הרב אלי בן דהן אמר: "הובא לידיעתי כי חברי ועדות הקלפי ביו"ש לא יקבלו את שכרם כיוון שהחוק אשר עבר בסוף מושב הקיץ האחרון לא הוחל ביהודה ושומרון. בשל כך הנחיתי את יועמ"ש איו"ש אייל טולדנו לפעול ולקדם בהקדם האפשרי את חתימת הצו על ידי אלוף הפיקוד ואכן היום נחתם הצו המאפשר זאת. מאז כניסתי למשרד הביטחון אני פועל להחלת עשרות תיקוני חקיקה ביו"ש לרווחתם של התושבים וכך אמשיך לעשות."



    0 תגובות