- רדיו קול חי - -

הערכות לקראת הילולת האדמו"ר מזוועהיל

במהלך השנה נוהרים רבבות מכל הזרמים לציונו הק' של הצדיק הקדוש רבי גדליהו משה מזוועהיל זיע"א להיוושע ולבקש שיהיה מליץ טוב בעבורם. השנה, לרגל המצב נרשמת ההערכות רבה של הגורמים המסיעים וגורמי הביטחון לאבטח את העליה ההמונית לציונו של הצדיק הקבור במרכז ירושלים בסמוך לגן סאקר ולמרגלות מושבה של הכנסת.

הרה"ק רבי גדליהו משה זיע"א, מוכר ומפורסם בעקבות הסגולה המופלאה 'שני חמישי ושני', שעברה מפה לאוזן במשך שנים רבות. כי כל העולה על קברו בימי שני וחמישי וביום שני שאחריו, ברצף שלושה ימים יזכה לישועות רבות בכל עניין ועניין. ואמנם, העדויות מצביעות על ניסים מופלאים, של עקרות שנפקדו, זוגות שהקימו בית בישראל אחרי שנים של ייאוש, ועוד ישועות לרוב.

יום פטירתו של הצדיק יחול השנה ביום שישי, כ"ד חשוון. וכבר בימים עלו עמלים מנהלי מסודות זוועהיל להכשיר את השטח לקראת הרבבות הצפויים להגיע החל מיום רביעי המקדים ליום ההילולא וזאת בכדי להקל להמונים הנמצאים באמצע לקיים את הסגולה המפורסמת של תפילה רצופה בימי שני חמישי ושני.

במוסדות זוועהיל מתגברים בימי ההילולא את מוקד הישועות בו ניתן להעביר שמות לתפילה בציונו של הצדיק, את השמות ניתן להעביר במהלך כל השנה ובמיוחד בימי ההילולא.