שפירא: "בביתר מערבבים חשבונות מערים אחרות, לכן לא סגרנו"

    ארי וידר No Comments on שפירא: "בביתר מערבבים חשבונות מערים אחרות, לכן לא סגרנו"

    "לא אנחנו הבאנו את הבחירות לפסים קשים – בחיפה הסכמנו להכל" כך אומר מנהל המחלקה המוניציפאלית ב'דגל התורה' מנחם שפירא, הערב הוא התראיין ל'מהדורה המרכזית' | האזינו לראיון המלא

    21:01
    18.04.24
    אבי מימרן No Comments on הפיגוע המחריד בבנימין: "בדקנו היטב את בטיחות החווה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מנהל המחלקה המוניציפאלית ב'דגל התורה' ואחד הצעירים המבטיחים בתנועה, הוא סגן ראש עיריית בני ברק מנחם שפירא העוסק מבוקר עד ערב, בכלל הערים בהם רצה דגל התורה. הערב (שלישי) התראיין שפירא ל'מהדורה המרכזית' בהגשת אבי מימרן.

    הערב מרן שר התורה בביתר עלית: אין ספק ערב היסטורי, מרן מטריח את עצמו להגיע לביתר עלית שזה נסיעה לא קלה בכלל. זה מראה על החשיבות שהוא רואה בכל קול וכל נציג ונציג של דגל התורה.

    ביתר: כרגע אין עדיין הסכם עם ראש עיריית ביתר, וכל זמן שאין לנו הסכם אנחנו לא תומכים בו. יש עוד שבוע וזה המון זמן. הציבור שלנו מאוד ממושמע ברגע שגדולי ישראל יגידו לו במי לתמוך, כולם מתיישרים ומייצבים.

    יש פערים בביתר? יש לנו תחושה שבביתר מערבים לנו כל מיני חשבונות מערים אחרות והנושא הוא פחות ענייני. אם היו מסתכלים עניינית פנים ביתר הנושא היה נפתר מזמן. כל מיני דברים מבחוץ מעכבים את הדבר.

    חיפה: שס ודגל התורה הם שני מפלגות נפרדות, עם אינטרסים שונים ומערכות שחושבות אחרת. בשטח של הרשויות יש בכל עיר אינטרסים שונים. בכל מקום שנוכל לעזור נלך יחד אבל לא תמיד זה מאפשר.

    ירושלים: אנחנו ניהלנו עם משה ליאון וגם עם דייטש, לא הייתה יכולת לדייטש מבחינה מספרית לנצח. עשינו משא ומתן עם ליאון וכך זה נסגר.

    האם יש לדייטש יכולת? לא היה לו אפשרות לנצח, גם בסיבוב שני הוא לא יכול.

    פתח תקווה: אנחנו עדיין לא החלטנו כי אנחנו לא מיצינו תהליכים מול כל הגורמים. אחכ הולכים לגדולי ישראל לקבל אישור, עדיין לא סגרנו בפתח תקווה. שס לא קשורים אלינו שם.

    הבחירות עוברות לפסים קשים: כל מה שקשור לדגל התורה אנחנו עושים שזה לא יגיע לפסים קשים. בחיפה הסכמנו להכל רק שלא יתמכו ביונה יהב.

    האזינו לראיון:



    0 תגובות